Masini second hand, pe alese si pe culese!

Orice ar fi si oricare ar fi parerea voastra, sa nu radeti de mine. Dar pur si simplu nu-mi plac masinile puternice! Nu-mi plac bolizii, culorile tari sau motoarele ca de locomotiva! Nu!

Ador sa conduc lejer, chiar la volanul unei masinute second (mai ales) pe un drum de tara, neasflatat, o masina de cursa lunga. Si prin asta sa nu intelegeti puternica ci una pe care sa te poti baza si sunt foarte multe care sunt si frumoase si finute dar mai ales de incredere.

Masina pe care o conduc vreau sa ma reprezinte. Sa aiba o culoare frumoasa, bine definita, un motor acceptabil, o servodirectie si un consum de combustibil de bun simt. Dar, mai presus decat orice, imi doresc sa pot avea incredere in furnizor. Cel care le vine. Vanzatorul. Piata de masini. Magazinul online. Spuneti-i cum vreti, dar sa te convingi ca, atunci cand ai ajuns cu masina acasa, reflecta tot ce a spus, prezentat si verificat cel care ti-a oferit-o.

Pentru ca mai tarziu sa poata da ochii cu tine si sa zica: “Azi mai am ceva pentru dumneavoastra”. Iar zambetul sa fie sincer.

Mi-am ales trei modele de pe autovit.ro, unde poti gasi masini atat noi cat si second hand, trei modele care corespund atat gusturilor mele cat si buzunarului meu. Si conteaza sa fie armonie intre toate astea.

Prima este un Opel Corsa, o masinuta cu care tare mi-as dori sa ma deplasez in micile mele escapade la un shopping modest… Imi place ca pretul este negociabil, este deja inmatriculata (deci nu voi avea surprize de taxe suplimentare), cele doua usi imi arata ca voi fi doar eu si ocupantul din dreapta (deci restul familiei va trebui sa ramana acasa, spre marea mea bucurie) iar albastrul face parte din paleta cromatica preferata de mine…

 

 

 

 

 

 

 

Pentru ca sunt totusi o admiratoare a marcii Wolkwagen, am ales si un model Polo Berlina, frumoasa, bine intretinuta si rulata in Austria, ceea ce totusi ridica problema inmatricularii. Cu toate acestea, faptul ca are la bord kilometrii reali si a fost folosita numai pe strazile austriece (ceea ce totusi spune ceva), compenseaza oarecum taxa de inmatriculare si alte plati pe care va trebui sa le efectuez.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A treia optiune (desi in ordinea preferintelor ar fi prima) este un Ford Fiesta din 2002, rulata in Germania, care ridica de asemenea problema inmatricularii, dar starea masinii si numarul de kilometri de la bord ma intereseaza mult mai mult. Acest model imi place foarte mult pentru ca este tipul de masina care se poate strecura cu usurinta prin invalmaseala rutiera aradeana, fara pericolul de a atinge vreun alt autovehicul. Usor de parcat. Usor de condus. Ideala pentru o tipa cu vechime rutiera dar care si azi se teme sa nu parcheze ca o femeie, in parcarea niciodata-suficient-de-mare de la subsolul mall-ului.

 

 

 

 

 

 

 

Masinile le-am ales de pe autovit.ro si va spun ca nu exista o alegere mai inspirata. Masina? Nu vinde si nu cumpara pana nu ai intrat pe autovit.ro!

 

scris pentru blogalinitiative.ro

sursa foto: http://www.autovit.ro

Lasă un răspuns

