Mesaj catre fiica mea

colourDraga mea fetita,

Iti scriu cu dor din misterioasa si extraordinara insula Creta si, stand la umbra unei uriase plante de hartie (aici cresc cu sutele, sunt inalte si foarte frumoase aceste flori, roz sau albe), simt cum ma topesc de dorul unicei mele fiice pe care am lasat-o in tara.

Uneori ma cuprinde bucuria gandindu-ma ca am plecat spre a-ti putea asigura, cu banii castigati aici, un trai mai bun, o viata mai ferita de grija financiara, incercand sa te scutesc de viata grea pe care eu am luat-o in piept inca de cand eram o copila. Ma intreb insa cu adanca tristete daca nu cumva am pierdut mai mult plecand decat as fi castigat ramanand alaturi de tine. Si ochisorii tai caprui, de o sincera seninatate, imi apar tot timpul in vis, amintindu-mi clipa cand, toata in lacrimi, m-ai strans cu puterea bratelor tale micute, nemaivrand sa-mi dai drumul parca niciodata…

friends houseSi totusi am plecat. Mi-am inghitit lacrimile si durerea si le-am impins undeva, in fundul sufletului, de teama ca, fata in fata cu ele, nu as rezista si nu mi-as atinge scopul. Acela de a munci catva timp afara pentru a-ti asigura cel putin cativa ani feriti de orice grija.

Se apropie ziua ta de nastere, scumpa mea fetita si ti-as alege toate jucariile din lume cu aceasta ocazie, papusile cele mai frumoase, jocurile cele mai dulci, cea mai frumoasa bicicleta si cel mai performant accesoriu de gradina. Toate pentru a te vedea fericita si cu zambetul tau acela minunat intins pe toata fetisoara ta dulce de copil.

M-am abonat intai la un newsletter al unui magazin de jucarii si produse pentru copii online. Stii doar ca nu ma pricep la chestiile astea dar dorul de tine m-a initiat singurel in ale calculatorului si Internetului. Am gasit Buzurel.

buzurel4

Un Buzurel.ro care m-a facut sa plang, un univers al copilariei pe rafturile caruia am gasit cele mai frumoase jucarii, cele mai deosebite accesorii si tare rau imi pare ca nu as fi putut sa le iau pe toate.

Dupa o filtrare atenta am ales cateva lucrusoare care eram sigura ca te-ar incanta si chiar m-am bucurat sa vad ca cine se aboneaza la un asemenea newsletter poate castiga premii importante!

buzurel5

Varietatea produselor m-a impresionat dar m-a si pus in dificultate insa expertii acestui magazin de jucarii online mi-au usurat mult sarcina. Mi-au prezentat cele cateva marci de produse si le-am putut analiza pe fiecare dar, nestiind ce ti-ar placea, am ales din fiecare marca cate un produs, urmand ca tu sa alegi.

Este un magazin online foarte frumos, asa cum nu ma gandeam ca poate exista. Culorile calde, copilaresti, produsele aranjate cu mult gust, fara pic de ostentatie, produse la promotie si chiar reduceri semnificative, avantaje pentru clientii fideli, fel de fel de variante de transport si plata si tot ce vezi intr-un magazin de jucarii fizic poti vedea aici, din cateva click-uri. Chiar mult mai mult. Poti intoarce toate produsele pe toate partile, fara a enerva pe cineva, poti adauga in cos si te poti razgandi, poti pune altceva si scoate altul si tot asa. Nu vei deranja pe nimni si nimeni nu va fi nervos si vei avea tot timpul din lume pentru a te decide. Produsele de pe magazinul Buzurel sunt garantate, vin impreuna cu instructiunile de utilizare iar calitatea este ireprosabila, toate jucariile reprezentand marci de prestigiu, care garanteaza calitatea. Alege, scumpa mea, ce-ti doresti si scrie-mi inapoi (eu m-am gandit la bicicleta Barbie, vezi produsul si sa-mi spui daca-ti place)! Tati te va ajuta.

bicicleta barbieOf… ma gandesc cu durere la cate ti-as fi putut lua de acolo dar sunt sigura ca ti-ai incrunta dulcea fetisoara si mi-ai spune ca nu-ti doresti decat ca mamica ta sa vina acasa. Nu-mi doresc nimic mai mult pe lume decat sa vin, sa te alin, sa te strang la piept si sa plangem impreuna de bucurie. Sa iti simt inimioara batand langa a mea, obrajorul lipit de al meu, lacrimile impletite cu ale mele iar clipa noastra sa fie vesnica.

Dar stii ca nu se poate. Stii doar cat de greu ne este si cat ne va mai fi asa. Iti cer doar putin timp. Putin, iubita mea fetita. Cateva luni, dupa care ne vom reintalni cu o bucurie pe care doar o mama si o fiica o pot simti cu adevarat, la intensitate maxima.

BuzurelTe iubesc. Nimic nu e mai sfant pe lumea asta pentru mine decat sufletelul tau si sa stii ca si acum port, in buzunarul de la piept, langa inima mea, bratara pe care ai purtat-o in maternitate, ca nou-nascut, purtand numele tau – atat de drag mie – care ma calauzeste in toate clipele vietii : Maria.

Articol scris pentru blogawards.ro si Buzurel.ro

Foto: http://www.buzurel.ro

Lasă un răspuns

