Ce caut eu aici?!

Ei bine, cel dintai vinovat sunt eu. In primul rand, pentru ca mi-am incalcat principiul fundamental, adanc infipt in creierasul meu de persoana mediocra: “Nu te baga unde nu-ti fierbe … si unde nu te pricepi.” Adevarul este ca omu’ nu poate trai fara prieteni asa ca… mi-am facut destui. Sa fiu sincera, inca nu stiu ce va insemna asta, dar unul din respectivii prieteni (daca stau sa ma gandesc bine, nici nu am vazut-o vreodata pe fata asta “face to face”),  avand nefericita calitate de a fi prea inteligenta, ma tot zgandare si ma tot pune pe ganduri. De ce? Pai, probabil nu are ce face pe acasa si bate omu’ la cap sa-si faca blog.

Ma rog, ideea principala este ca a reusit sa ma convinga (fara prea multe eforturi, spre lauda ei) si iata-ma scriind prima tampenie dintr-un sir lung care vor urma…

 

Sursa foto: empiretocommonwealth.webs.com

3 gânduri despre „Ce caut eu aici?!

  1. Bun venit in lumea in care multi vorbesc si putini spun ceva!
    PS. Stiu eu pe cineva, nu spui cine, persoana importanta, care impinge oamenii de la spate: fa-ti ma blog, fa-ti ma blog! O fi stiind ceva. Si dupa cum ai inceput, fii convinsa ca ai castigat un cititor. Pentru inceput, ai un link de la mine.

Lasă un răspuns

