Citindu-l pe Dan Puric

Prinsa in valtoarea ametitoare a evenimentelor din ultimii ani, cautand sa fiu cat mai buna in ceea ce fac, sa ofer calitate la locul de munca, sa invat sa accept oamenii asa cum sunt si mai ales sa invat sa am incredere in ei, am uitat ce sunt. Si am uitat de unde vin. Ce este tara mea si daca sunt mandra ca locuiesc in Romania

Citindu-l pe Dan Puric, aceste intrebari mi-au venit rapid in minte, ca niste stoluri uriase napustindu-se asupra constiintei mele. Nu, nu imi fabric o constiinta dupa atatia ani, ci mi-o trezesc la viata pe cea adormita. Oameni buni, am uitat sa fiu roman. Si Dan Puric asta mi-a cam dat peste nas. Nu faptul ca vorbeste elogios despre poporul  nostru, nu mandria lui de a fi roman, nici experienta, nici intelepciunea si nici zecile de intalniri cu mai marii spirituali ai tarii nu m-au convins ca am uitat cine sunt. Ci… pur si simplu credinta lui in toate acestea. Si dorinta nestramutata de a fi cat mai aproape de Dumnezeu.

Nu elogiez, nici nu va invit la conferintele sale. Eu doar va spun ce s-a intamplat cu mine. Care a fost urmarea? Ei bine, am inceput sa mai citesc… cate ceva si m-am convins, mai mult ca oricand, cat de sarac mi-e spiritul, cat de insetata de curatenie sufleteasca imi este fiinta si cat de sterpi suntem.

Undeva acest popor parca si-a pierdut radacinile… parca sunt prea adanc infipte in pamant si marea greseala este ca ascultam pe altii cand ne spun unde sa ne cautam originile.

Sursa foto: http://www.certitudinea.ro

Dan Puric m-a facut sa ma intreb si sa caut singura. Oare o fi reusit si cu altii?

One thought on “Citindu-l pe Dan Puric

Lasă un răspuns

