Ceasul – intimul privirii tale

Dintotdeauna am admirat un ceas bine lucrat, un ceas care sa emane personalitate prin toate… piesele. Din nefericire nu mi-am permis niciodata unul original (de pilda Casio sau Atlantic) si prin urmare nici nu am avut vreunul. Pana anul trecut, cand am primit un mic dar din partea mamei… Era un Lorus. O mica bijuterie purtata de nu stiu cate maini inainte, ceasul fiind primit de mama mea la randul ei din partea unei amice…

Nu face nimic, mi-am zis. Un dar este un dar si trebuie luat ca atare. Adica purtat. S-a intamplat ca aceasta minunatie – fabricata de Seiko, citisem eu – sa mi se potriveasca neasteptat de bine. S-a mulat efectiv pe mana mea dreapta, iar ochii mei s-au obisnuit sa-si arunce privirea de zeci de ori pe zi… nu numai pentru a controla cat este ora, ci pur si simplu pentru a se delecta inca o data cu designul simplu dar elegant al bijuteriei. Pentru ca, in primul rand, acest ceas este o bijuterie. Si nu va ganditi la nu stiu ce cristale in montura. Este un ceas simplu, elegant, cu lucratura argintie, discreta si finuta. Cadranul, el insusi un ochi negru presarat cu argint, imi place enorm cand privirea imi cade intamplator pe el. Bratara subtire, lucrata in linii armonioase, cred ca la fel de curata ca in ziua in care a fost achizitionata, s-a dovedit de multe ori ea insasi un accesoriu de pret, pretabila oricarei tinute de zi sau de seara.

Ce a reprezentat acest ceas pentru mine? In primul rand m-a invatat ca timpul este extrem de pretios si fiecare secunda trebuie onorata, utilizata cu folos astfel incat sa ramana memorabila. Asadar bratara cu cadran pe care o porti la mana nu trebuie sa reprezinte numai un accesoriu sau o necesitate, dar sa faca parte din propria ta personali tate. Acest ceas primit in dar nici ca mi se potrivea mai bine. Am fost foarte norocoasa. Astfel de ceasuri le intalnesti foarte rar, ceasuri frumoase, elegante, utile, bine lucrate. Iar tu trebuie sa faci totul pentru a-ti gasi… alesul. Cel potrivit. Partenerul tau de zi si de seara. Accesoriul oricarei tinute ai imbraca. Prietenul de fiecare moment. Intimul privirii tale. Un ceas adevarat.

Scris pentru concursul blogawards

Sursa foto: www.watchshop.ro

2 gânduri despre „Ceasul – intimul privirii tale

Lasă un răspuns

