Iti cauti un job? Ascute-ti simturile!

Pai da! Este normal ca atunci cand traiesti in Romania sa fii pregatit pentru tot ce e mai rau atunci cand te apasa napasta si trebuie musai sa-ti iei un serviciu. Pardon, job, ca asa i se spune! Pentru ca atat tu, ca orice candidat, poti sa dai chix, tot asa si ei pot da cu bata-n balta…

De exemplu, azi! M-am prezentat si eu ca orice umil neangajat care nici macar nu sta pe banii statului, la un interviu. Am trecut elegant pe langa ditamai badea care pazea intrarea si care era mai atent la membrele mele inferioare decat la directia in care merg si m-am indreptat spre biroul de recrutare. Ca asa i se spune cutiei care arata ca o urna unde iti puteai arunca CV-ul… L-am strecurat dezgustata prin orificiul ala prin care abia incapea o foaie de hartie si m-am intors spre iesire.

„Unde mergeti?” tuna unul in spatele meu. Era tocmai bodyguardul cu pricina, cu patima pentru fetele cu dresuri mov…

„Acasa, unde sa merg?” i-am replicat sec.

„Atunci unde ati fost si de ce nu mi-ati zis unde mergeti?” nu se lasa namila, suparata.

Schimb atunci atitudinea si ii arunc o privire galesa.

„Of, domnule capitan (avansarea asta l-a incantat vizibil), nu stiu unde mi-am parcat masina. Ma puteti ajuta?”

Si namila se transforma intr-un catelus demn de o casa regala si ma conduce spre parcare. Puteam sa ma duc si cu tunul la recrutare.

Doamne, daca astia de afara erau asa, cum or fi fost cei dinauntru? Pentru ca judecand dupa urna,…nu eram decat niste oi. Zarurile fusesera aruncate si jocurile facute…

 

sursa foto: injapan.gaijinpot.com

Lasă un răspuns

