O calatorie adevarata se cunoaste… de la plecare

O problema serioasa de care m-am lovit atunci cand m-am hotarat sa plec la iubitul meu (care locuia la 3 cm de mine pe harta, 850 km tradus in fapt) a fost ca nu-mi gaseam incarcatorul telefonului. Si, pe masura ce imi dadeam seama enervata ca nu il pot gasi, imi tot scoteam de prin sertare si dulapuri cele necesare calatoriei: pijamale, sosete, pulovere, blugi, cizme cu toc, cizme fara toc, cosmeticele, fulare si manusile din piele, o geaca de schimb (nu vreau sa creada iubitul meu ca asta e singura pe care o am), Beebee (orice domnisoara care se respecta are o mascota, a mea fiind o papusa cu picioare lungi cumparata de iubit de prin Mamaia si pe care o port cu mine oriunde as merge), laptopul, DVD-uri cu cateva filme alese pe spranceana, cartea preferata, poseta de iarna si inca un morman de haine care asteapta cuminti pe pat sa le impachetez.

Sun innebunita la dealer-ul meu dupa un incarcator si culmea! Nu are modelul care imi trebuie! Dau alte telefoane in timp ce imi inghesui hainele in geanta, alerg innebunita in baie dupa uscatorul de par cu telefonul la ureche, suna fixul pe care ma reped sa nu-l pierd (bleah! este unu’ de care tot vreau sa scap, ma innebuneste cu insistentele lui), ma impiedic de cizmele pe care le voi lua cu mine, ocazie cu care ma lovesc si-mi rup o unghie (fir-ar!) si resemnata ma intorc la baie dupa trusa de unghii pentru reparatii. Si pe aia trebuie sa o iau. Dar unde sa o mai pun? Geanta de cosmetice este plina! Geme de farduri, de parca m-as muta in Honolulu!

Suparata de-a dreptul, le las pe toate pe jos, ma trantesc pe pat si incep sa plang de frustrare, ocazie cu care imi dau seama ca am inca prosopul pe cap, parul imi este inca ud si in dezordine, incarcator nu am, hainele imi sunt pe pat, gentile gem si… pierd trenul!

Inspir o data profund de tot de aproape ca lesin si-mi fac vant cu revista de pe pat… Imi arunc privirea pe ea… si ma incalt rapid repejor. Real-ul este aproape! Ce incarcator? Ce par? Ce unghii? Dau fuga la hypermarket, imi iau un set adevarat de genti American Tourister (am auzit ca i-au luat aia de la Samsonite) si am rezolvat tot! Incarcator nu-mi trebuie (las telefonul acasa, ura!), parul imi place asa cum e dezordonat, unghiile sunt mai frumoase scurte, iar trenul sa astepte! Plec dupa genti! Si cosmeticalele mele vor spune „Multumesc”! Si cizmele! Si puloverele mele! Si, daca ma gandesc bine, si Asus-ul meu are un loc al lui in gentile alea! Nu se sparge pentru ca sunt facute cu cap cu compratimente separate, groase, rezistente la impact! Stai! Ce imi mai trebuie? Un troler (sa vad ce culori au), un rucsac mai mare si neaparat o geanta cu rotile! Doar imi trebuie strictul necesar sa merg la iubitul meu!

Si am plecat dupa ele!

Articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

sursa foto: http://www.real-hypermarket.ro

Lasă un răspuns

