„Ce v-a suparat azi?”

Intr-o lume in care intalnesti de toate peste tot, in care universul Media (ca vorbim deja de un univers) aduce in prim plan probleme fara solutii, stiri de calitatea a II-a (accidente, morti, batai si mai recent banalele incalcari de viteza), in care senzationalul ajunge banal si cautam originalitatea si in gaura de… sarpe (de dragul audientei, nu de alta), tare as vrea ca, in drum spre banalul meu serviciu sa ascult, dom’le, o emisiune la Radio Lynx unde unu’ ma intreaba: „Ce v-a suparat azi?”

Si sa am ocazia sa-mi urlu in telefon, de parca la celalalt fir ar fi cel direct responsabil de starea mea, tot naduful: „Da’ mai reparati drumul ala odata! Si scoateti gaura aia din asfalt, ca am ramas fara inca un capac de la roata”. Si sa mi se raspunda frumos, de parca as fi singurul ascultator, de parca totul a inceput si s-a terminat cu groapa aia, ca eu sunt cel care pune problema cu adevarat iar radio-ul o rezolva.

Sa am si eu prilejul de a tipa la cineva, de dragul otelirii plamanilor si a altor organe vocale, de dragul de a ma simti impozant, de a avea in subordinea mea cativa care tremure doar cand ma aud…

Mai concret, imi doresc ca omul sa aiba astfel ocazia sa intrebe si sa se intrebe asupra oricarei probleme are el la ora aia si poate este si cineva care il asculta si ii poate solutiona problema…

Nu toate problemele au solutii si nu toate necazurile se vor termina la radio. Dar emisiunea ar oferi astfel ocazia celor care asculta sa isi spuna pasul la prima ora, inainte de a ajunge la serviciu si sa vorbeasca cu cineva care i-ar insenina astfel toata ziua.

Si astfel poate data viitoare voi ocoli groapa din asfalt si voi gasi alt motiv pentru care sa sun…

articol scris pentru proba extra a concursului SuperBlog2011.

sursa foto: http://www.diviziasport.ro

Lasă un răspuns

