Borealy,… din respect pentru client

Gandind retrospectiv si lasand la o parte obisnuita mina-mi serioasa, lucrurile nu merg tocmai rau. Avand in vedere ca am fost promovat recent, am dreptul la cateva minute de reflectie, cu pixul intre dinti si picioarele incrucisate pe birou (ceea ce nu as face in mod normal). Si zic din nou: “hmm… nu m-am descurcat prea rau”. In douazeci de ani de cand lucrez la Borealy, nu am fost nici macar o data nemultumita. Si sa va spun de ce.

Comparativ cu anii trecuti, magazinul nostru de cadouri online s-a dezvoltat considerabil, iar afacerea prospera. Nu numai ca am adus inovatii extrem de importante in dezvoltarea intregului sistem, dar am avut tupeul de a intoarce totul cu susul in jos inca din prima zi cand am fost angajata. In primul rand, cartea de vizita a universului nostru de cadouri, site-ul de prezentare, era cel mai important si, invers proportional, cel mai putin interesant. Am schimbat culorile, paleta fiind mai vie si in culori tari, desi am pastrat eleganta si rafinamentul. Am umblat un pic la detaliile produselor, am adus in fata mai multe amanunte dragi mai ales ochilor feminini si am marit absolut toate imaginile cu un program special care, cu ajutorul tehnologiei 3D, le face sa apara in marime naturala. De exemplu, faptul ca scriam dimensiunile unui suport de cercei nu insemna ca si mentinea interesul clientului, asa ca am raportat imaginea la marimea naturala a bijuteriei.

O voce calda, parfumata prin rezonanta, prezinta detaliul fiecarui la un simplu click pe imagine. In cazul in care un client nu era multumit sau era indecis, inregistrarea continea din start si cateva sugestii cu privire la produse similare.

Nu au lipsit ofertele: am preferat sa strangem din buze si sa pierdem la pretul per produs, dar sa castigam imagine si mai multi clienti. Sa nu uitam ca lumea adora promotiile.

Suntem in 2031, nu se mai poarta coletul postal… Curierii nostri din toata tara preiau comenzile si le ridica de la centrul Borealy aflat cel mai aproape de domiciliul clientului, astfel ca o cutie cu bijuterii poate fi oferita in termen de doua ore unei femei uluite ca sotul nu a uitat de aniversare… Odata ajuns la destinatie, pachetul va contine si un minicatalog cu produsele nou aparute si poate chiar oferi sugestii cu privire la outfitul care se potriveste respectivei bijuterii. Un client este cu atat mai multumit cu cat are impresia ca magazinul nostru i se adreseaza cu precadere lui si ca i se aloca timp substantial. Si, fiindca vorbeam de comenzi, acestea pot fi preluate in urma convorbirii cu operatorul de serviciu, cu numar unic de apel, operator care poate furniza in timp util si amanunte legate de oferta sau poate tine la curent clientul cu stocul disponibil.

Dincolo de aparente insa, am imbunatatit imaginea companiei: am scris un istoric despre inceputurile modeste, semn ca ne aflam printre oameni si suntem de partea sitagmei: “orice inceput este mai greu”, l-am adus in fata pe cel care concepuse afacerea si l-am rugat sa ne prezinte pe site primele sale vanzari, am postat inregistrari video cu surprize pe care le-am facut clientilor: un bonus deloc de neglijat in cazul unei comenzi mai mari, o tragere la sorti de Paste, o tombola de Craciun pentru clientii fideli… Nu am fost deloc modesti: am prezentat adevarul, ne-am aratat intr-o lumina favorabila si am spulberat efectiv concurenta.

Desi am strans din nou din buze, ne-am alaturat si campaniilor umanitare din toata tara, dovedind astfel ca universul cadourilor noastre nu reprezinta doar o afacere ci poate intinde la nevoie si o mana de ajutor.

articol scris in cadrul concursului SuperBlog2011

sursa foto: http://www.cadouri-originale.ro

2 gânduri despre „Borealy,… din respect pentru client

  1. Buna ziua,
    Pentru a putea nota acest articol trebuie ca linkul sa fie functional.
    Multumim pentru interesul dvs. de a participa la proba propusa,

    Borealy

Lasă un răspuns

