Yaris, masina care se conduce singura

In traficul nebunesc al orasului, cand tot ce-ti doresti este sa fii singur pe sosea si sa planezi cu putin deasupra acesteia, sa iti delectezi privirile cu peisajul policrom al uriasului furnicar, tocmai atunci se intampla… sa nu fie asa. Esti nevoit sa lupti cu nebunia din trafic, sa ai grija de cel din spate, de cel din fata masinii tale, sa fii atent la gropile din asfalt sau la copilul de pe bancheta din spate, sa gasesti hotelul ala la care a tras prietenul tau si sa ocolesti cu grija biciclistii de pe drum.

Si respir adanc, gandindu-ma cat de norocoasa sunt ca am totusi solutie la toate acestea. Tocmai fiindca am propriul meu univers in care ma regasesc, in care ma simt libera si puternica. Acest univers este mica mea Toyota Yaris Cool. Spun mica pentru ca imi este draga, dar totusi lungimea sa de 251cm nu o claseaza printre pitice, dimpotriva. Si chiar daca nu sunt o buna soferita, parcarea cu spatele nu mi se mai pare o problema atat de uriasa, pentru ca “am un spate” de numai 147cm, ceea ce inseamna ca pana si una ca mine se poate strecura linistita intre doi bolizi parcati aiurea in subteranul mall-ului. In plus, am si afisaj electronic care ma ghideaza la manevre.

Alba, pentru ca asa mi-am dorit-o, masinuta mea concureaza cu cele trei nuante de albastru disponibile in parcarea dealer-ului, dar mi-am zis ca o masina alba este eleganta, frumoasa si lina ca o felina alunecand pe carare. In cazul nostru, pe sosea.

Gropile alea de care vorbeam nici nu sunt relevante, pentru ca dispun de un set de anvelope grozave, de calitatea I, cu jante rezistente si perfect adaptabile “pistelor” din Romania.

Directia usor de controlat imi permite sa si admir peisajul aglomerat al orasului, mai ales ca scaunele extrem de confortabile ma indeamna la visare. Ceea ce nu este permis, mai ales daca ma gandesc si la interiorul pufos si moale al intregii tapiterii. Bordul, usile, toate sunt perfect capitonate astfel incat senzatia sa fie una de mangaiere… la antipod cu puterea acestei masini care te poate duce cu gandul oriunde doresti.

Viteza insa, in limite normale, iti poate da senzatia de plutire si datorita faptului ca te simti perfect in siguranta, sentiment dat de cele noua airbaguri incroporate in tapiterie. Bord cu terminatii USB, display multimedia cu adaptare electronica la telefonul mobil, ghid turistic cu zona de acoperire uriasa, posibilitate incarcare mobil sau conectare laptop… toate le poti savura in timp ce conduci o asemenea combinatie de siguranta-calitate. As adauga si frumusete, pentru ca o asemenea Yaris este unica prin calitatile ei, stralucitoare prin design, performanta prin tehnica (consum redus de combustibil, noxe apropiindu-se periculos de 0), perfecta pentru un sofer care adora sa conduca, dar sa si admire in tihna peisajul, pietonii, biciclistii, gropile…

Yaris, o masina moderna, actuala, care se conduce aproape singura…

articol scris pentru SuperBlog2011

sursa foto: http://www.toyota.ro

Lasă un răspuns

