Asus Transformer in „Abyss”

Ca Bud nu avea nici cea mai mica idée despre ce vorbeste Lindsey era clar pentru toata lumea. Iar fosta lui sotie realiza, acum mai mult ca oricand, ca el nu va mai fi niciodata acela de care se indragostise. Trist era ca si el gandea la fel despre ea, cu mentiunea ca el inca… o iubea. Cu toate acestea, nevoiti sa fie colegi intr-o misiune ce se anunta inca de pe acum una palpitanta, incercau sa isi vada de treburile lor si toata lumea se prefacea ca este in regula sa aiba drept comandant o femeie. In anii 50 femeia inca era vazuta bine de tot la cratita si unii inca se mirau, dupa atatea decenii, cum de obtinusera doamnele drept de vot. Daramite sa mai conduca un submarin!

In timpul razboiului Rece insa lucrurile aratau altfel. Mai ales la o adancime atat de mare ca aceea la care se aflau ei…

Erau nevoiti sa recupereze o epava, in orice stare s-ar fi aflat ea si sa aduca acasa echipamentul. Si iata ca se dovedea mai greu decat parea la inceput.

“Lindsey, vrei sa repeti, te rog? E cam mare zgomotul aici jos. Vietatile astea marine mi se lipesc de casca…”

“Mi-e teama ca nu te vei mai intoarce! Cine stie ce este acolo jos? Ai inceput sa vorbesti deja aiurea, nu inteleg ce spui. Toata lumea de aici din baza este de aceeasi parere.”

“Cum sa ma intorc, femeie? Am batut atata drum! Ai incredere in mine. Stai, ca revin imediat…aaa… vad ceva in fata mea. Este o chestie care pluteste efectiv prin apa. Stai, sa o prind. Asa… oh, Doamne! Auzi, Lindsey, te superi daca mai stau putin pe aici? Sa ma uit bine la chestia asta…”

“Bud, ce este? Ce vezi?”

“Lindsey, iubito, numai tu puteai sa ma mai surprinzi asa cum o face chestia asta. Si cum tu de multa vreme ai cam disparut din viata mea… in fine, asta este, intotdeauna este loc de mai bine. Ma gandeam ca te mai iubesc, dar cred totusi ca mi-am gasit o noua preocupare.”

“Bud, nu te simti bine, stiam eu. Vino imediat sus! Este un ordin!”

“Nici gand! Ma mai uit putin peste chestia asta… auzi, iubito, stiai ca mancarea va contine candva niste substante numite E-uri? Si… auzi, cica femeile vor naste in apa! Ha, ha, ha! Si mai zice aici ca te poti juca cat vrei, pana la 16 ore, cu chestia asta! Atat tine bateria!”

“Ce baterie, Virgil Bud Brigman? Te-ai smintit de tot? Vino inapoi imediat!”

“Lindsey, iubito, stiai ca sistemul asta, Android 3.0 Honeycomb cu suport Adobe® Flash® 10.2, e cea mai tare chestie pe care am vazut-o pana acum?”

“Bud, dragule, e clar… ai uitat ca si noi avem chestia asta aici si ca prin intermediul ei vorbim? E vorba de tableta aia Asus Transformer, al carei ecran imi placuse mie mult de tot pentru ca era stralucitor, cu unghi de vizualizare ultra-larg de 178°. Si pentru ca este rezistenta la zgarieturi, am sa-ti dau cu ea in cap!”

“E clar ca esti prost dispusa azi. Auzi, hai ca mai stau un pic pe aici, jos, sa vad un film… ca tot are CPU-ul asta dual-core NVIDIA® Tegra™ 2 de 1.0 GHz pentru multitasking si redare video la 1080p. Doamne, si 3D-ul asta stereo cu raspuns maxim al bass-ului prin tehnologia SRS Premium Sound efectiv ma da gata!”

“Bud, daca nu am juca in filmul asta, “Abyss”, din ’89, ti-as arata eu! Tine-te de totusi de misiune!”

“Draga mea, am inteles eu intentiile tale subtile, dar… crezi ca pot sa iau chestia asta acasa cu mine? E de-a dreptul fenomenala!”

“Si eu, Bud? Si eu?”

“Care eu? Nu auzi ca mi-am gasit o noua dragoste?”

articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

sursa foto: channel.asus.com

Lasă un răspuns

