Aspiratorul si anticorpii

De cate ori nu am auzit expresia „reprezentant vanzari”? Ei bine, nu am nimic impotriva expresiei ci impotriva unora care nu stiu cum sa-ti bage pe gat un produs, fara a tine cont de protestele tale, de contra-argumente, de faptul ca mergi cu tramvaiul si nu ai bani de-o bere etc…

Ce patii deunazi? Hop vin doua doamne, stilate, frumoase, inalte, prezentabile adica si imi trantesc in sufragerie diamai bagajul, de parca ar fi venit din Palestina si incep ceremonios sa-l desfaca. Noi, curiosi. Si iese la iveala o mandrete de aspirator, frumusel, usurel, culori calde, tot tacamul. Si unde incep doamnele sa faca magie cu masinaria… si argumenteaza… se urca si-n pat si incep sa-mi aspire pernele, difuzorul televizorului, mocheta din mijlocul camerei, tot. Si imi arata mandre rezultatul: un sac plin cu mizerie – pe care eu o credeam inexistenta, in mandria mea de gospodina – , praf, „acarieni„, explica doamnele. Si uite asa ajunseram la pret. Patru mii de euro costa acest robotel care-mi facea concurenta (am scris cu litere, nu de alta, dar sa nu credeti ca s-o fi strecurat vreo eroare), pret la auzul caruia am lesinat. Doar in gandul meu, bien sur.

Ce sa va zic? Cele doua cu vino-ncoa’ reprezentante ale sexului frumos si ale aspiratoarelor cu aburi, care gaureau timpanele televizoarelor si scoteau si fulgii din pernele mele (pardon, acarienii) aveau toate argumentele PRO din lume. Noi, cu ochii holbati, ne uitam jalnic la cel care risca sa ne scoata din amorteala cu un credit la banca. Cand, dintr-odata, vine ideea salvatoare. Si ridicam nasul si intrebam pe cucoane, cu fala:

„Doamna, eu inteleg toate astea, dar… ce facem cu anticorpii, doamna? Ca spuneti de aspiratorul asta ca face minuni, spala, curata si dezinfecteaza, ca nu mai raman microbi pentru copii, ca se vor putea juca in siguranta si curatenie pe jos…dar anticorpii, doamna? Fara ei ce ne facem?”

 

Dragii mei, in toate manualele de prezentare sunt detaliate toate argumentele din lume, manevre de convingere, agresive sau diplomate, dar niciunul nu este legat si comparat cu realitatea imediata, ci cu o lume pe care noi o vrem perfect curata (cine spune asa ceva?!), igienizata, sterila.

Si uite asa se dusera cele doua cu coada-ntre picioare si ramasei cu impresia ca de acum inainte chiar nu ma va deranja expresia „reprezentant vanzari”…

 

 

sursa foto: bestvacuum.com

One thought on “Aspiratorul si anticorpii

Lasă un răspuns

