Publicat în SuperBlog2011

„Party Gold” sau invitatie la petrecere

Party Gold aduce la suprafata propria-mi personalitate, stilul pe care am ajuns sa-l am dupa atatia ani de munca si cizelare. Party Gold aduce cu sine si o nota de mister de care esti constient din clipa in care incepi sa tastezi lejer cu mana odihnindu-se pe palmrestul rece, senzatie oferita de tehnologia IceCool… palmrest care iti da senzatia de confort si lejeritate in timp ce esti tu esti de fapt in mijlocul actiunii…

Am ales un Asus de serie K53 dintr-o sumedenie de motive si numai dupa o indelungata si chinuitoare chibzuinta. In primul rand, face parte din ultima generatie produsa de companie si mie imi place sa vin in contact cu noutatea si performanta. Seria Asus K53 vine cu imbunatatiri substantiale incepand cu procesorul si mai puternic, IntelCore-ul i7 care imi da viteza, rapiditate si timp de raspuns a comenzilor uluitor de scurt. Spun asta pentru ca uneori mi-era teama ca prietenul meu K53 nu poate rula cu viteza mintii mele, dar adevarul este ca procesorul meu are un redutabil adversar in “creierasul” acestei bijuterii. Placa video dedicata (mie, cum imi place sa spun), de o calitate de necontestat dar si memoria-bonus de 2GB adaugata celor 4 deja existenti in RAM (m-am bucurat enorm sa constat ca Asus reflecta nu numai un calculator performant ci se gandeste in primul rand la un utilizator performant), ei bine, toate acestea ma fac mandra de alegerea pe care am facut-o.

Numarul mare de filme pe care le vizionez tot timpul au facut ca solicitarea mea cu privire la memoria hard-ului sa fie una uriasa, care sa ofere spatiu deschis, larg si arhisuficient pentru stocarea atator productii cinematografice care reprezinta hobby-ul meu numarul 1! Un film bun cu o coloana sonora de inalta clasa cere si un Asus care ofera fidelitate decibelilor. Iar acest K53SV vine in inampinarea actiunii cu cel mai sensibil sistem de sunet si am apreciat aceasta performanta mai ales ca pe piata de profil exista concurenta acerba in ceea ce priveste variantele de sound.

Jocurile nu sunt punctul meu forte, dar procesorul face fata lejer la toate comenzile pe care le lansez concomitent. Fiind o fire grabita dar si atenta la detalii, parcurg cu viteza zeci de pagini de retea, descarc filmele preferate, vorbesc cu cei dragi mie, lucrez simultan la realizarea unei prezentari video si primesc e-mail-uri pe care le citesc in aceeasi goana. Fiind utilizatoare de fax2mail, solicit foarte mult sistemul si prin scanarea, descarcarea si printarea documentelor primite. Mana mea alearga in mare viteza pe “portativ” iar degetele nu-si gasesc odihna. Nu mi-e frica, Asus-ul meu face fata comenzilor si le deruleaza fidel, una cate una, fara a se bloca si fara a da… eroare. Pentru ca asta detest cel mai mult si dupa asta clasez un calculator bun. Dupa fidelitatea cu care ma urmeaza.

Intreaga mea calatorie prin lumea lui, a acestui K53 SV, seamana cu o petrecere reusita in mijlocul careia ma bucur de intreaga atentie a sistemului. Nu intamplator am ales varianta Party Gold, ci pentru ca reflecta tocmai bijuteria care se afla in mainile mele, fina dar puternica, usoara dar cu greutate in materie.

Usoara, cu un design placut, cu o stralucire metalizata a carcasei, obtinuta prin slefuirea, asemeni unei bijuterii, a aluminiului, masca ce incadreaza tastatura contribuie si ea la definitivarea stilului. Compact si mladios, pus la punct pana in cele mai mici detalii, acest Asus K53 SV te poarta intr-o lume aproape ireala si ai impresia ca duci cu tine o mica bijuterie de care simti ca nu te poti desparti niciodata… Si nici nu vrei.

articol scris in cadrul concursului SuperBlog2011

sursa foto: asus.com

Autor:

Intotdeauna mi-a placut sa scriu, sa incerc sa-mi depasesc limitele, sa depasesc orizontul...

Lasă un comentariu