Complicele de seara

E tarziu. E mult prea tarziu pentru cainele meu care in sfarsit si-a terminat joaca si jocurile, pentru iubitul meu care sforaie de vreo ora cu capul pe spate si gura deschisa (beneficiez astfel in mod gratuit de o serie de decibeli demni de o locomotiva ragusita), iar eu m-am retras in mansarda, in locul meu secret, unde seara micile mele placeri ies la iveala. Si nu ma refer la cele lumesti, ci la unele care apartin neobisnuitului. Originalului. La un complice, mai exact.

Linistea este colosala, nu se mai aude nici macar vantul care in urma cu cateva minute vuia pe la colturile casei. Ma retrag in varful picioarelor, cu prada in mana. Operez o stratagie de retragere cu stil. Tocmai pentru a nu fi deranjata din unicul meu moment de delectare pe care-l savurez la maxim. Pentru nimic in lume nu vreau galagie, vreau imagine de calitate, un joc bun sau chiar un film, sa rulez cateva prezentari sau sa navighez pe ape internationale de retea.

Cel mai nou media player de la Asus imi este complice in toata aceasta miscare de trupe. O!Play HD2 a fost de curand achizitionat, lansat la apa in fiecare seara si savurat minut cu minut. Pe masura ce ii descopar calitatile, mai avida sunt de noutati si cu atat mai surprinsa cu cat constat sa le si are! Cea mai noua bijuterie pe care Asus o putea etala in vitrine este noul meu partener de… seara. Un partener cu o mie de calitati. L-am ales in primul rand pentru ca imi ofera un divertisment de calitate, imi poate reda cu fidelitate orice format video si ma poate arunca in lumea muzicii cu tot atatea formate cate exista. Mai mult chiar, viteza impresionanta de transfer cu care imi asculta docil comenzile in divertismentul multimedia este generat cu ajutorul noii tehnologii USB 3.0. Pentru ca este primul player din lume care foloseste asa ceva. Stocarea pe HDD de 3.5 inch, functiile NAS si redarea sunetului in sistem TrueHD cu sunet surround pe 7.1 canale sunt doar cateva din minuatele calitati care m-au impresionat la cumparare. Cu O!Play HD2, de pe iPhone-ul meu pot vedea lejer pe tv tot ceea ma pasioneaza. Diversele formate pe care le suporta m-au convins ca aceasta bijuterie este ideala pentru tot ce inseamna materiale video, filme, cele mai noi videoclipuri dar si jocuri care cer sus si tare calitate optima a device-ului.

Si pun masinaria in functiune. Dau drumul LED-ului, imi armez castile si ma asez lejer in fotoliu. Imi permit sa fiu atat de relaxata, ma pregatesc pentru inceput de vizionarea unui recent film al lui Luc Besson. Efectele speciale ma vor arunca in mijlocul actiunii, trebuie sa fiu pregatita pentru orice incursiune in toiul actiunii pentru ca stiu ca placa de sunet Xonar Essence One imi va pune pe tava – pardon, in casti – fidelitatea sunetului junglei africane. Si fiindca vorbeam de casti… imi alesesem Asus Vulcan ANC, ideale chiar si pentru cel mai pretentios dintre gameri si care cu atat mai mult vor multumi un cinefil, fine dar puternice, subtiri dar foarte bune izolatoare.

Apoi imi incep incursiunea in lumea diverstismentului media, folosindu-mi chiar iPhone-ul drept telecomanda (desi media playerul vine cu una la pachet) si nu ma pot hotari asupra unei decizii ferme. Viteza de transfer de pe PC pe acest superb O!Play HD2 este impresionanta… Si imi pot vedea linistita de lumea mea care incepe cu adevarat seara, dupa ora 22.00, cand cainele si-a terminat jocul iar locomotiva din dormitor a garat in sfarsit la orizontala…

Articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

Sursa foto: http://www.asus.com

 

 

 

 

Lasă un răspuns

