„Fii demn!”, o carte despre mame, iubire, demnitate

In ziua cu pricina m-am inghesuit si eu in multime sa prind cartea aceasta care presimteam ca imi va atinge corzile sufletului… Am cumparat-o si, ca prin minune, am reusit si sa pun mana pe un autograf din partea autorului. Timida si mandra in acelasi timp, i-am murmurat: „V-am citit toate cartile…”

Nici nu m-a privit, era atat de grabit sa-si astearna numele pe toate cartile si cu toate acestea am plecat fericita, cu sufletul impacat, strangand la piept cartea ca pe o comoara…

Am citit-o pe nerasuflate. Dincolo de mesajul de dragoste pe care il transmite mamei sale, si prin acest mesaj parca se adreseaza tuturor mamelor din lume, aceste  minunate randuri mi-au parfumat intreaga fiinta cu dragoste. Pentru ca uitam sa iubim. Si, cum a spus autorul, Dan Puric,  in conferinta sa, ne e teama sa spunem ca ne-am indragostit…

Cartea „Fii demn!” vine ca o palma data intregii lumi artificiale, sentimentelor de calitatea a II-a, sufletelor marunte care nu sunt in stare sa nutreasca sentimente inaltatoare dar are si rol purificator: indeamna, curata, ademeneste sufletul omenesc sa se intoarca, macar pentru o clipa, la viata din trecut, la universul copilariei in mijlocul careia se odihnea tacuta icoana MAMEI…

 

sursa foto: http://www.vinsieu.ro

Lasă un răspuns

