Un flirt nevinovat si routerul nano BR-6258n

Ne-am privit ochi in ochi timp de cateva secunde. Privirea ochilor lui albastri sustinea cu tarie uitaturile mele aiurite, venite din ochii caprui care mai devreme erau plini de lacrimi. Ei bine, o comisesem. Un capriciu de ultim moment ma indemnase sa-mi apuc in graba geanta unde odihnea laptopul meu cel de toate zilele si sa ma arunc in primul tren (era sa zic in fata primului tren), luandu-mi in poseta doar periuta de dinti. Si iata-ma la clasa I, intr-un Intercity de zi venit din Viena, eleganta, tinand la piept geanta si distrandu-ma deocamdata doar privind pe geam.

Intr-o secunda mi-am dat seama ca aveam de terminat un articol si nu-mi permiteam nici macar o zi intarziere si nu aveam nicio posibilitate sa il pot termina si trimite in timp util. Cabana pe care urma sa o prezint in articol nu avea decat cablu iar miscarile mele erau limitate in acest fel.

Si deocamdata, trista, plina de inspiratie si disperare deopotriva, notam pe fereastra vagonului tip salon ultimele idei venite in minte. Si, pe cand imi odihneam nasul proptit in geam, intra el. Un amestec frapant de masculinitate si finete. Dragut nu in sensul pe care il sustin canoanele frumusetii, dar stilat si plin de personalitate. Atmosfera anosta din tren parca inviase o data cu intrarea lui in micul perimetru. Uluita, plina de speranta, imi dau seama ca ocupa un loc in fata mea, isi odihneste pentru o clipa frumusetea aia de cap blond cu ochi albastri, trage aer adanc in piept si se uita fix la mine. M-am pierdut. Timpul s-a oprit in loc. Nu se auzea nimic si nimeni nu misca.

Si atunci, cu o miscare lina, plina de eleganta (aproape feminina), isi scoate dintr-o cutie un nano-router nou nout, pentru a-l studia. Si m-am inseninat. Imi puteam crea la cabana, cu ajutorul acestei mici bijuterii, propria arie wireless pe care insa deocamdata nu o posedam. Si atunci minunea se produse. Ma chema cu un simplu gest al mainii sa ma alatur lumii lui. Nu am stat pe ganduri si am intins mana spre router. L-am examinat pe toate partile, admirand acest recent echipament produs de Edimax. Am aruncat o scurta privire tanarului care ma lasase fara un cuvant sa admir acest echipament wireless datorita caruia as fi putut sa navighez linistita pe ape line de retea. Si asta intr-o casa aflata in mijlocul padurii, aceasta pensiune care fusese lansata pe piata turistica si care avea nevoie de o prezentare de calitatea I.

Dimensiunile reduse chiar aduceau acest router a bijuterie, mai ales ca avea si un design elegant, modern, perfect compatibil cu proprietatile sale. Consumul redus de energie il clasa undeva sus iar flexibilitatea sa (chipesul il putea folosi si ca router si ca adaptor wireless) ii era data de portul LAN dar si WAN, ceea ce era minunat. Nu trebuia decat sa faci conexiunile. Restul le facea routerul nano BR-6258n de la Edimax. Cu o viteza la care nu te-ai fi asteptat din partea unui echipament atat de mic, transmisia de date wireless putea atinge chiar 150Mbps. Ma uitam prostita si ma intrebam cati puteam beneficia de aceasta acoperire, dar tot elegantul tanar mi-a pus la dispozitie cartea nano-routerului: cu ajutorul functiei NAT/NAPT conexiunea la internet putea fi partajata cu peste 250 de utilizatori care ar fi misunat intr-o retea locala. Extraordinar de complex si in acelasi timp atat de simplu. Nu trebuia decat sa conectezi laptopul, notebook-ul sau smart phone-ul la nano-routerul atasat deja la cablul de Internet si puteai avea lumea la picioarele tale. Pardon, in laptopul tau.

I-am inapoiat cu regret routerul. Cred ca sesizase privirea mea si intelesul ei il miscase, pentru ca mi l-a intins inapoi fara o vorba. Totul se petrecuse fara cuvinte. Pe tacute, calm, firesc, de parca toata aceasta desfasurare de trupe ar fi fost normala. Ne-am continuat drumul linistiti, aruncandu-ne doar din cand in cand cate o privire calda. A lui, una triumfatoare si mandra, a mea una de multumire ca eram in posesia acestui partener de drum, routerul nano BR-6258n.

 

Articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

 

Sursa foto:edimax.ro

 

 

 

 

2 gânduri despre „Un flirt nevinovat si routerul nano BR-6258n

Lasă un răspuns

