Il iubesc pentru ca…

Printre multele probleme existentiale de care am citit ca apasa omenirea, dragostea mi s-a parut cea mai plina de contraste. Un imens buchet colorat de contraste.

Unde isi gasesc oamenii resursele de ajung sa gandeasca… in conditionari?

De exemplu, am tot auzit expresia asta: „iubesc pe cutare pentru ca… e bun, e galant, ma iubeste, este atent cu mine, este ceea ce imi doresc eu de la un om etc.”

Cu alte cuvinte, dragostea e conditionata. De avere, de calitatile pe care le ai, de intelectul tau sau, mai rau, de aspectul fizic. Dezastru.

Eu zic asa: cand iubesti pe cineva, il iubesti pur si simplu. Sentimentele nu trebuie trecute prin filtrul gandirii, ele vor veni natural. Nu poti iubi pe cineva PENTRU CEVA, pentru ca nu l-ai iubi cu adevarat. Il iubesti pentru ca este el. Punct. Tii la el fara sa stii de ce. Fara sa poti explica…

Voi ce ziceti?

Pledati pentru?

sursa foto: http://www.thebuccaneer.com

Lasă un răspuns

