Cu Zenbook, Asus se autodepaseste

Dincolo de toate aparentele, se anunta o zi agitata. Desi soarele stralucea calm pe cer, aruncand din cand in cand o raza spre fereastra mea, desi orasul inca nu se dezmortise si isi dormea somnul adanc si linsitit, desi aerul insusi incetase sa mai circule iar lumea intreaga parca uitase sa respire, ei bine, cu toatea acestea, intreaga mea fiinta se razvratea. Eram atat de nemultumita de ultimele zile incat tot acest zbucium incepuse sa doara fizic. Suferea fiecare particica a corpului meu, creierii imi trimiteau sageti ascutite iar mainile imi tremurau pe masa. Cu micul dejun neatins, arunc o privire disperata catre noul meu ZENBOOK. Putina mea fericire si noul meu noroc. Imping cu o miscare brusca si violenta toata mancarea pe jos, pun mana pe Asus-ul meu, trag aer adanc in piept si il deschid.

Si intru in lumea lui. De fapt, fara sa vrei intri. Pentru ca te captiveaza, te atrage si te duce silentios in sistemul sau. Atat de subtire, dar puternic precum firul de ata care caracterizeaza viata, aceasta varianta noua isi performa valentele in fata ochilor mei obositi, aducand liniste in adancul lor si calmandu-le zvarcolirile pleoapelor. Lumina soarelui insasi palise si se reflecta mat, aproape invizibil, in designul laptopului imbracat in intregime in aluminiu, recunoscandu-si infrangerea.

Captivata, uit de propria mea nefericire si intru in lumea lui, a lui ZENBOOK™ UX21, dupa doua saptamani de despartire. Frate de performanta cu UX31, acest notebook minunat reprezenta poarta de intrare a generatiei ULTRA intr-un univers avid de noutate si tehnologie performanta. Si realizam acest lucru acum cu atat mai mult cu cat imi dadeam seama ca intr-adevar, aceasta minunatie de la Asus, cu ajutorul functiei instant-on, avea un timp de raspuns de numai 2 secunde, chiar si dupa atata nefolosire. Imediat culorile armonioase ale Winwos-ului 7 Premium isi fac aparitia. Si, cu ele, toate aplicatiile mele ramase deschise, din cele mai variate si mai ascunse privirilor indiscrete. Aceasta minune, datorata prezentei procesorului Intel Core i7, de a doua generatie, era de data aceasta posibila.

Ma las usor pe spate, sprijinindu-ma de scaun. Si il privesc cu atentie. Imi fusese dor de el.  Difuzoarele stereo proiectate cu tehnologie Bang and Olfusen ICEpower® imi ofereau o relaxare si o liniste nemaiexperimentate de multa vreme… Acest notebook parca fusese creat special pentru mine. Pentru nevoia mea de a fi autonom, creativ si puternic in acelasi timp. Pentru a-mi gasi resursele pierdute si seninatatea care pana acum imi fusese straina… Incepeam sa-mi recapat echilibrul interior cu ajutorul acestui gadget minunat care reprezenta rezultatul atator eforturi asudate ale celor de la Asus si cu care eu ma puteam delecta in acest moment, regasindu-mi linistea…

Stabil, elegant si sofisticat, acest Asus Zenbook ma reprezenta pe mine insami si ma determina sa-mi fortific resursele. Sa incerc sa fiu cat mai buna, asa, ca el, sa ma autodepasesc si nu abandonez niciodata lupta. Cu SATA versiunea 3.0, cea mai rapida unitate de stocare SSD, cu ajutorul bluetooth-ului V4.0 si al USB-ului 3.0 (de a carui putere “profita” si tehnologia USB Charger+ pentru a reincarca dispozitivele portabile  intr-un timp extrem de scurt), aceasta eleganta ma impresiona de-a dreptul de fiecare data cand il deschideam. Si intrai automat in starea Zen cand constatai un echilibru perfect, armonios, intre comenzi si rezultatele instantanee. In aceasta noua faza a evolutiei tehnologice, m-am simtit privilegiata ca pot poseda si utiliza acest minunat univers in care munca se impletea cu divertismentul, placerea cu utilitatea, fericirea cu armonia, linistea cu puritatea.

Pentru ca acest Ultrabook reprezenta puritatea si acuratetea tehnologiei de ultima generatie, un amestec uluitor de stabilitate, armonie si performanta.

articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

sursa foto: asus.com

sursa video: http://www.youtube.com

Lasă un răspuns

