MODA sau „fiecare cu pasiunea lui”

Adevarul este ca atunci cand merg intr-un hipermarket, nu merg doar sa cumpar salam. Sau mancare pentru catel ori palete de ping-pong. Merg sa descopar de fiecare data un intreg univers, de fiecare data in schimbare, in care abia astept sa ma pierd pentru a-l explora. Punctul meu forte sunt articolele cosmetice dar nu ratez nicio ocazie de a vizita si lungile si bogatele rafturi cu haine, mai ales ca tabelele indicatoare ale textilelor sunt foarte vizibile, iar promotiile le poti ochi de foarte departe, dar si din alte motive pe care le voi enumera mai jos.

Daca in toamna aceasta catalogul Real,– a excelat prin paleta cromatica si prin varietatea produselor, noul catalog de iarna ale produselor textile vine in fata cumparatorilor sai cu mare indrazneala: culori frumoase, tari, combinand nuantele reci ale iernii cu rosul si albul calde cu motive de Craciun. Frumos prezentat si de actualitate, oferind tutoror celor interesati (si nu numai) o gama foarte larga de haine, acest catalog de iarna va satisface cu siguranta toate gusturile, multumind pana si pe cei mai aprinsi carcotasi. Cu toate acestea, sunt foarte mandra de noua mea achizitie cumparata din hipermarketul Real, , deschis in orasul meu in 2008, o rochie rosie cu motive de iarna, groasa, lunga, la un pret care m-a atras tocmai pentru ca stiam ca asemenea produse sunt foarte scumpe. 59.99 lei a fost pretul de achizitie si nu m-a mirat sa constat ca si alte minunatii de imbracat asteptau cuminti la raft cu preturi cat se poate de accesibile.

In opinia mea, cumparatorul se gaseste aici in fata unei mari dileme, pe o piata atat de variata si deciziile pe care le va lua il vor influenta pe viitor. De aceea imi place sa gasesc, acolo unde merg, absolut tot ce am nevoie. Si nu ma refer numai la diversitatea produselor sau la numarul lor cat la raportul de bun simt calitate/pret. Si atunci voi sti unde sa revin. Iar la acest hipermaket revin intotdeauna cu placere.

Pentru mine moda nu reprezinta esentialul. Cu toate ca pe rafturile Real-ului gasesti toate tendintele de sezon, intr-o gama larga de modele si marimi, materiale si culori, intotdeauna mi-a placut totusi sa aleg pur si simplu ceea ce imi face placere, ce imi vine bine si culoarea care ma prinde. Si aici acest hipermarket imi satisface gusturile. Raioanele lungi, aranjate cu gust intr-un spatiu generos, astfel incat fiecare produs sa fie vizibil si fiecare marime sa poata fi gasita cu usurinta, ofera atat impatimitei de moda cat si unui cumparator aflat intamplator la raftul respectiv, o imagine pe care nu o pot uita usor. Combinatia de culori si modele, aranjata intr-o armonie placuta ochiului, nu face decat sa incante privirea si sa te determine sa dai fuga la cabina de proba.

Si nu numai hainele de sezon atrag. O pasionata de dans ca mine are nevoie periodic de produse sport, tricouri, pantaloni de trening sau balerini usori, ceea ce si gasesc aici. Imi place ca sunt aranjate pe marimi, gasindu-le usor pe cele care mi se potrivesc si asezate astfel incat sa nu las dezordine in urma. Pentru ca detest sa pun mana pe un tricou sifonat, atins mai devreme de o mana slinoasa sau un sort caruia nu i se mai vede marimea pe eticheta de atata folosit.

Si, pentru ca detin incantatorul defect al celui cauia ii place sa cumpere si ce nu avea in plan, intotdeauna ma uit si dupa produse, de data ceasta trendy, care il incanta atat de mult pe iubitul meu. Fire greu de multumit si capricios cand vine vorba de haine, dragul meu e innebunit – paradoxal el, nu eu – dupa moda, dupa ultimele tendinte si dupa culorile care se poarta. De data aceasta el nu cauta promotiile. El scoate din buzunar si ultimul ban pentru o pereche de ghete de munte bine facute sau un costum de ski captusit zdravan pentru multe grade sub zero. Si tot aici le gaseste, de aceea, pentru ca il iubesc, am grija sa mearga de fiecare data cu mine si-l pierd prin multitudinea de rafturi. Daca la mine probatul inseamna doua-trei minute, “mireasa” mea va petrece ore bune in cabina, sub privirile banuitoare ale repezentantelor de raion.

Pentru ca asa este un magazin bun de haine. Te va face sa petreci ore in sir printre rafturi, te va face sa zabovesti pana la a te imprumuta de bani de la mama, si abia mai tarziu iti vei aminti ca ai plecat doar ca sa cumperi ce aveai in lista: salam, mancare pentru catel si palete de ping-pong.

Articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

sursa foto: real-hypermarket.ro

Lasă un răspuns

