Cum arata marea pe verticala

Intotdeauna m-au uimit si am admirat companIile care au stiut sa aduca in fata lucruri noi, tehnologii inovatoare, metode neobisnuite de transpunere a realitatii in virtual si gadgeturi care sa intreaca orice imaginatie…

In uriasa camera din mansarda casei mele, biroul ocupa un loc extrem de important. Acolo imi las iluziile, pe el imi asez ideile si imi sprijin coatele cand sunt descurajata, acolo imprim ce ma multumeste si tot acolo adorm cand sunt prea obosita sa mai merg la culcare… Ce ma fascineaza insa la acest birou este ca toata lumea prezenta in camera de 4m/8m, asezata care pe unde a apucat, se uita cu aceeasi uimire si interes deopotriva. In facto se holbeaza la noul meu monitor Asus, ale carui specificatii tehnice inca nu le-am descoperit pe toate dar care ma uimeste ora de ora. Usor de utilizat, cu un design care nu mai lasa loc imaginatiei pentru ca el insusi este rodul ei, acest profesionist al monitoarelor reprezinta cea mai recenta realizare cu care cei de la Asus m-au impresionat. Cu un grad de conectivitate cu mult deasupra tuturor celorlalte surate, cu ajustarea personalizata de culori si functia multi-tasking Picture in Picture, acest Asus PA246Q face parte din seria de monitoare profesionale de serie P-IPS ProArt care uimesc utilizatorul prin simplul fapt ca le detin… pe toate.

Si nu sunt o pretentioasa cand vine vorba de fotografii, filme, jocuri sau prezentari video de orice alt tip. Sunt pasionata insa de… peisaje. De natura care ne transmite prin miile ei de culori intraga sa frumusete, prospetime si orginalitate. Pentru a vizualiza fidel toate aceste imagini, pentru mine este extrem de anevoios drumul pana la atinge perfectiunea. Si totusi acum am reusit. Acest monitor ma ajuta sa vad natura asa cum doresc (uneori chiar cum doream si nu o puteam vedea), este pentru mine ochiul observatorului indragostit de lucrurile firesti care adora sa le priveasca in splendoarea lor naturala. Spectrul de culoare al monitorului reda peste 1.07 miliarde de culori, acoperind 98% din spectrul Adobe RGB, ceea ce ma face complice la transpunerea naturii direct in calculatorul meu, fara ajustari de culoare.

Mai ales ca vine pre-calibrat inca de unde a fost produs, reglat asa cum trebuie pentru ca utilizatorului sa nu-i ramana de facut decat conectarile de rigoare. Un peisaj marin poate fi intors la 90% cu ajutorul acestui monitor profesional si poti privi marea ridicata in picioare din orice unghi, creand impresia ca valul poate navali oricand… si de fapt ii si simti deja aroma sarata pe buze… Si il poti privi din orice colt al camerei, cu aceeasi teama ca si la schimbarea unghiului de vizibilitate, de pana la 178°, aceeasi mare te poate coplesi.

Cu asemenea specificatii tehnice, avand in vedere ca pot vedea acest peisaj la marimea pe care o doresc imprimata, un asemenea profesionist in culoare si performanta nu imi poate fi decat complice la realizarea celor mai frumoase peisaje. Chiar daca le descarc din cardul introdus direct in partea laterala a monitorului, dintr-un gadget sau alte perferice, aceste fotografii imi vor aminti intotdeauna de prima vizualizare cu ajutorul lui Asus PA246Q a unui peisaj marin, revarsat in vartejuri ametitoare pe biroul meu, direct din imprimanta, redand aceeasi paleta de culori care ma impresionase la verticala…

articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

sursa foto:asus.com

sursa video: http://www.youtube.com

Lasă un răspuns

