„Abduction”, daca iti place Taylor Lautner

Am facut-o si pe asta… m-am uitat la un film aparent cu si despre adolescenti. Dar cand i-am vazut in distributie pe Alfred Molina, pe care am avut ocazia sa il admir in pielea unui personaj negativ in Spider-Man, dar si pe minunata actrita din seria Alien, Sigourney Weaver, atunci am fost convinsa ca este un film bun, cu toata candoarea angelica a mult-prea-plimbatului-pe-la-sala-de-forta Taylor Lautner. Si, daca iti place acest actor care s-a facut remarcat in Twilight Saga si te-au impresionat muschii lui, atunci e ok. Mai ales ca ies la iveala, in „Abduction„, tot felul de secrete de stat, urmaririle curg lant, scenele de lupta abunda iar o poveste de dragoste adolescentina se infiripa printre gloante si agenti CIA.

 

sursa foto: http://www.imdb.com

Lasă un răspuns

