SuperBlog 2011, in opinia mea

Asa cum am spus si in cadrul emisiunii dedicate SuperBlogului 2011, de la Radio Lynx, participarea mea la acest maraton de blogging a fost pur intamplatoare si m-am aruncat cu capul inainte in concurs. Fara a sti mai multe detalii despre modul de organizare, sponsori sau parteneri media, am analizat pur si simplu cerintele si m-am apucat de scris. Unele probe au fost mai grele, altele lasau mai mult loc imaginatiei sau se situau la antipod, fiind prea tehnice dar per ansamblu au fost foarte frumoase si m-au solicitat destul de mult. Ce am invatat? Sa stiu sa concurez in primul rand. Un minim de decenta trebuie sa exista in fiecare din noi si trebuie sa stim cum sa pierdem sau cum sa castigam… Apoi am invatat ca nu trebuie sa te grabesti ci sa iei totul pe indelete, sa te documentezi serios si sa pui mintea la contributie.

Personal nu m-am lovit de anumite erori de organizare sau de orice alt tip. Pur si simplu am tacut si m-am adaptat dar cred ca totusi anumite lucruri trebuie schimbate sau cel putin imbunatatite.

Din acest minunat maraton de blogging creativ nu as elimina aproape nimic din ce exista deja, dar as aduce cateva completari:

– Fiind prin definitie creativ, in acest concurs sponsorii trebuie sa vina cu probe mai variate, care sa nu se asemene decat intr-o mica masura si drept urmare este nevoie de mai multi sponsori, din diverse domenii.

– Exigenta isi are si ea locul ei, altfel ar fi totul alb sau negru. Ei bine, nu am sa uit niciodata cum, la o proba punctata de mine insami cu 100, nu am putut obtine decat 66 de puncte. M-a deprimat teribil dar m-a si ambitionat. Mai ales ca era o proba tehnica si aici aveam lacune. Deci nu aveam de ce sa ma infurii…

– Criteriile de jurizare sa fie bine puse la punct si eventual creionate inca de la inceput. De exemplu: creativitate – 25 de puncte, ortografie si punctuatie – 25 de puncte, originalitate – 25 de puncte, respectarea cerintei – 25 de puncte.

– Se pot acorda puncte bonus pentru comportamentul in timpul concursului si originalitatea ideilor.

– Deadline-urile pentru probe sa fie mai stranse

– Juriul sa analizeze articolele, sa incerce sa vada cat sunt de originale si sa nu accepte sub nicio forma plagiatul.

– Premiile sa fie diverse: pentru cel mai creativ blogger, cel mai original, cea mai eleganta exprimare, debutul anului etc.

Din categoria elementelor care, in opinia mea ar trebui eliminate, ar face parte probele extra (sau sa le includem in concurs) dar si concurentii care aduc prejudiciu, prin limbajul folosit in comentarii, acestei competitii. Pcnews.ro sau SwissPlan.biz sa decida daca acestia vor continua sau nu concursul.

 

articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2011

 

sursa foto: superblog.pcnews.ro

Lasă un răspuns

