…de ziua tarisoarei noastre

Am participat si e la o parada militara superba, cu ocazia zilei de 1 Decembrie – Ziua Romaniei in centrul Aradului. Defilarea, o desfasurare imensa de forte, a constituit, cel putin pentru spectatorii vecini, prilej de barfa, defaimare si comentarii ieftine…

Nici macar in aceasta zi nu ne-am putut abtine de la a face bascalie, de a trata de sus pe cei… si mai de sus, de a ne exprima cu glas tare nemultumirea si nemultumirile. Nici macar acum nu ne-a putut tacea gura care oricum toata ziua nu face decat sa proclame sus si tare adevaruri numai de ea stiute, fabricate, hiperbolate si total aiuristice.

Ne-am demonstrat inca o data ca suntem romani: am aplaudat dar am injurat printre dinti, am suduit capii si ne-am vaitat de traiul greu. Nici macar nu am avut curajul sa o facem … cu voce tare, puternica, sa se auda pana departe, asa cum o faceau numai stramosii nostri de acum praf si pulbere de generatii intregi. Pentru ca… la ce bun sa plangem in batista?

 

sursa foto: http://www.aradon.ro

Lasă un răspuns

