Ce-mi doresc pentru 2012?

Sunt multe de dorit si multe de implinit…

Cu cat inaintam in varsta, cu atat ne vom dori alte si alte lucruri. Lucruri pe care poate le-am avut sub nasul nostru dar nu le-am vazut… pentru ca tineam nasul prea sus. Sau poate ca trebuie sa ne dam cu capul de pragul de sus ca sa mai privim in jos, nu stiu…

Ideea este ca, daca nu am pretuit ce poate am avut, e timpul sa facem o schimbare. Sa nu ne dorim decat intelepciunea de a pretui ce avem deja. Eu vreau doar intelepciune, mai multa minte, curajul de a face ce trebuie si putere de a pune in aplicare toate acestea. Altceva nu imi doresc.

Am decis ca pot ramane cu capul in nori doar atata vreme cat picioarele le am pe pamant…

 

sursa foto: http://www.dianevarner.com

Lasă un răspuns

