De la Bogzilla citare…

Dupa ce am citit articolul lui Bogzilla privitor la bauturile energizante, cafea si tigari, m-a cuprins o mare liniste.

Carevasazica… mai sunt si altii cu semne de intrebare de genul asta in cap… Pentru ca tare ma temeam ca sunt singura de pe planeta careia ii pasa de sanatatea ei, de organismul ei si culmea! chiar isi pune problema viitorului…

Nu am eu 29 de ani ca autorul articolului, dar tare as vrea sa-i mai am… Trist este ca as face acelasi lucru, m-as imbuiba cu bautura neagra care ma trezeste dimineata si tot cu ea in stomac as adormi seara… Singura diferenta este ca eu nu fumez. Dar nici nu mai conteaza, la cata otrava am bagat in stomac…

Care stomac, Bogzilla dragule, isi cam face acum de cap. Urat de rau. Ficatul e bun, fierea merge, dar nu m-as fi gandit ca tocmai stomacul se va revolta. Cu bacterii cu tot. Cu alte cuvinte, tonele de cartofi prajiti si Cola si-au indeplinit opera si iata-ma acum band ceaiuri, luand antibiotice si tot felul de protectoare gastrice.

Nu, nu te opreste nimeni sa bei si sa mananci ce iti place. Cu atat mai putin sa si fumezi. Dar le faci pe pielea/stomacul/ficatul tau.

Si cazul meu e relevant. Cu o mana iau pastilele iar alta se intinde catre doza de Cola…

Si viitorul chiar e incert.

 

sursa foto: http://www.gawker.com

3 gânduri despre „De la Bogzilla citare…

  1. Bine că ai spus de cartofii prăjiți! 😀 Sunt campion la înfulecat așa ceva :D.

    În cazul tău se pare că a evoluat destul de trist :(. Sincer n-aș prea vrea să te urmez… Auci!

    Mi-a spus mie cineva ca perele sunt excelente pentru protectia stomacului. Ai incercat?

  2. Nu, nu esti singura care se preocupa de sanatate si mai ales de viitor. Nu suport oamenii care mananca doar ce le plac lor, toarna tone de sare in cartofii prajiti si zic: Lasa-ma sa mananc cum imi plaace. Bine.. Nu am nimic persoanal, dar eu nu voi face niciodata asa ceva. Daca as stii ca face foarte bine la organism, as manca si musuroi de furnici. :))

Lasă un răspuns

