Elanko si premii pentru toti!

Ei bine, imi plac foarte mult campaniile in care toata lumea are de castigat. Ma implic, imi place enorm sa scriu dar si mai incantata sunt atunci cand vad ca mediul online a ajuns la un nivel calitativ destul de mare incat sa-mi permit si eu, cu modestia de rigoare, sa ma infiltrez. Ca o incepatoare ce sunt, nu pot decat sa-mi exprim admiratia pentru acei organizatori care stiu de unde sa inceapa, cui sa se adreseze si, cu bunul simt fara de care nu razbesti in acest domeniu, incearca sa dezvolte acest mediu in directii sanatoase, concrete si directe.
Ma refer aici la campania lansata de Elanko.ro, un portal unde, daca il accesezi, gasesti pe categorii tot ce ai nevoie, la preturi din cele mai variate. Hai sa nu fac reclama respectivului site, nu am cumparat niciodata prin intermediul lor, dar am cules si eu pareri si deocamdata majoritatea sunt pozitive. Drept pentru care mi-am aruncat si eu privirea pe produse. Pot sa va spun doar atat (ma refer strict la un produs cumparat de mine cu multi ani inainte, dar pe care l-am vazut prezentat si pe elanko.ro): calitatea care este descrisa acolo este cea reala. Este vorba de un espressor Ufesa, mic, usor de folosit si care stie sa faca de toate. Daca atunci cand l-am cumparat am dat o suma uriasa pe el, iata ca pe elanko il gasesc mult mai acesibil. Si v-am dat astfel un exemplu concret si corect al faptelor, adica produselor, prezentate acolo.
Eu, ca blogger, tu, ca blogger  (prin programul de afiliere Elanko Avantaj) sau tu, cumparatorul, putem beneficia atat de reduceri, cat si de premii oferite de respectivul portal.
Eu, sincer, imi doresc un e-Book Reader de la Prestigio. Tare, tare mult mi l-as dori in poseta mea umpluta deja cu de toate. Un Book Reader imi lipseste si atat.
Prin Elanko Avantaj (gasesti mai multe in ghidul pus la dispozitie), orice blogger se poate afilia astfel incat toate produsele/programele prezentate acolo sa fie lansate mai departe, fara niciun efort din partea ta. Doar un click distanta de clienti! 3% din valoarea comenzilor efectuate de ei de pe elanko.ro intra in contuletul tau! Si mai primesti si 10 lei pentru fiecare vizitator al blogului tau care se afiliaza acestui program!
De-asta imi place! Pentru ca toata lumea are de castigat!

articol scris pentru blogalinitiative.ro

sursa foto: http://www.elanko.ro

Un gând despre „Elanko si premii pentru toti!

  1. Pingback: Elanko.ro pune la bataie un sitem audio si un GPS! Te inscrii? « missyver

Lasă un răspuns

