O lacrima pentru Whitney Houston

Daca atunci cand o auzeam cantand „I Will Always Love You” lacrimam de atata romantism, daca m-a uimit vocea ei in duet cu Mariah Carey cand fredonau impreuna „When You Believe” sau daca m-a emotionat multcriticatul „Bodyguard” (care insa mie mi-a placut foarte mult), ei bine, cu atat mai amarnic am plans cand am auzit ca fosta mea cantareata favorita a incheiat socotelile cu cele lumesti intr-o banala camera de hotel, intr-o banala baie, inecata intr-o tot atat de banala cada…

O voce de aur pe care prefer sa o pastrez aproape de sufletul meu, pentru a-mi incanta in continuare simtul muzical cu timbrul sau unic, de neegalat. Si, chiar daca de atunci am avut mai multe preferate, Whitney Houston ramane un simbol al adolescentei mele.

Odihneasca-se in pace aceasta minunata cantareata!

Ce vom spune copiilor nostri despre marii cantareti pe care nu ii vor cunoaste decat la tv in videoclipuri si concerte inregistrate cu zeci de ani in urma? Michael Jackson, Whitney…

sursa foto: http://www.billboard.com

sursa video: http://www.youtube.com

Lasă un răspuns

