Despre remorci, invidie si piste pentru biciclete

Ca oamenii sunt adesea tocmai asa cum NU ne dorim, e clar. Nu de putine ori am intalnit persoane care, pe fata prietene, tot pe fata iti zambesc stramb cu aerul „Vai, draga, chiar asa ai facut?”. Cel putin le apreciez (era sa zic „admir”) franchetea.

Am achizitionat o remorca de transportat copilasi, care se ataseaza la bicicleta. Nu ieftina, deloc usor de cumparat, deloc usor de transportat (daca ne gandim ca circula totusi pe sosea, in lipsa pistelor pentru bicicleta) si in niciun caz nimic de invidiat. Pentru ca respectivul accesoriu mi se pare robust, numai bun pentru copii si, avand in vedere ca gradinita este la un kilometru distanta de casa, in acest caz de un real folos. Unde mai pui ca mi-e frica sa duc copilul pe bicicleta, in fata mea, asezat ca vai de lume. Asta e si mai periculos.

Nu asa gandesc insa si concetatenii mei, cel putin unii dintre ei, care au gasit cu cale sa reactioneze la modul cel mai inteligent de care sunt capabili: prin… ras. Zeflemea. Invidie. Uitat stramb, eventual crucis. Numai batranii au scos din piepturi zbarcite un: „buna treaba, asta chiar iti foloseste.”

De ce oare nu-si vede lumea de treaba, de ce oare nu se gandeste nimeni ca facem in ziua de azi ce putem pentru a ne fi mai usor, de ce nu isi vede fiecare de munca lui si de ce au timp tocmai sa-mi poarte mie de grija? Asta ca sa folosesc cuvinte frumoase…

Si… inca ceva…

Piste pentru biciclete la noi in Banat nu avem, cu toate ca oamenii se deplaseaza foarte mult cu acest mijloc de transport, inclusiv persoanele de varsta a III-a.

Voi cum stati?

 

sursa foto: http://www.autofun.ro, http://www.okazii.ro

5 gânduri despre „Despre remorci, invidie si piste pentru biciclete

    • Buna ziua
      Remorca este foarte usor de folosit si nu este greu de tras cu bicicleta. Ideal ar fi sa aveti o sosea destul de larga in orasul dvs. sau piste pt. biciclete. Noi o folosim in fiecare zi. Are toate componentele necesarii atasarii. Bicicleta ar trebui sa fie una robusta, a noastra este second, nemteasca, cu mai multe viteze si usor de manuit.

  1. Sal tuturor si eu am o remorca dar de data acesta pt transportat de la mancare, inbracaminte, cort si cele necesare pentru a dormi in cort, si tin sa va anunt ca am rulat peste 1500 km cu remorca, dar in trafic nu am avut probleme, te avetizeaza sonor ca e in spatele tau sa te retragi spre margine ori de nu raman in spate pana ce pot sa depaseasca in siguranta iar apoi te avertizeaza sonor si supriza( ai fost pozat ), tocmai ai ajuns vedeta soselelor, felicitarile ulterioare pt promovarea de acest gen pt eco-turism-bike. Pentru acei care sunteti fani pe doua roti sau pasionati precum ‘ eu’ ma gasiti pe facebook unde am doar poze pt eco-turism-bike.Lesinschi Mihai/Facebook. ‘>> ROG SERIOZITATE <<'

Lasă un răspuns

