Un razboi pe fata

Nu am sa uit niciodata privirea aproape compatimitoare a baietelului meu atunci cand m-a gasit in camera sa de copil, trantit pe covor, prins cu mata in sac, cu limba scoasa intr-o parte de concentrare, pe cand butonam calculatorul pe a carui cutie scria 3-5 ani.

Ce sa-i zic? Ca de multa vreme incercam si eu sa deslusesc secretele lumii unui laptop, in magicul moment cand stai tolanit in pat, frant de oboseala de peste zi, la lumina calma si calda a unei veioze cu picior inalt, langa noptiera unde odihneste o ceasca de vin proaspat fiert? Si ce sa-i mai spun? Ca, la onorabila mea varsta am descoperit retelele de socializare, site-urile si blogurile prietenilor mei, ca am vazut campanii peste campanii unde se lucra nebuneste sau concursuri-maraton unde-si incercau puterile cei mai inspirati? Sau ca mi-am dorit, inca din clipa cand am descoperit ca pot gasi litera P pe tastatura in cateva secunde, sa posed  si eu o asemenea minunatie de ultima generatie care este laptopul copilasului meu? Pai, ar fi ras de mine cu toate puterile sale de pustan de patru anisori!

Si, la drept vorbind, respectivul laptop este un produs Fiat, cu o masinuta in loc de mouse, in trei limbi straine, cu ajutorul caruia poti accesa multiple functii matematice, de creatie sau karaoke! Dar nu importa! Este laptop si asta imi ajunge! Chiar daca e de jucarie.

Eram inca prins in mijlocul actiunii cand a venit pustanul de la gradinita iar privirea lui sincera nu ma ajuta deloc! M-am resemnat si am operat o retragere strategica, cu dosul contractat de frica de a nu fi luat in ras, ceea ce, din nefericire, s-a si intamplat. Baietelul meu radea tinandu-se cu mainile de burta… iar eu m-am facut mic, plin de umilinta.

Aproape nevenindu-mi sa cred, am constatat ca lacrimi copilaresti imi curgeau pe obraz, ca simpla mea dorinta parea deja stupida, ca m-am facut de ras si ca cel mai cuminte ar fi sa astept resemnat… sa castig ceva mai multi banuti pentru a-mi permite extravaganta dupa care tanjesc de multa vreme. Aruncand o privire dispretuitoare vechiului meu calculator, l-am deschis si am cautat un site care sa ma faca sa-mi uit neputinta si sa imi alimenteze simplu visul. Am descoperit cu uimire evomag.ro, un magazin online care nu numai ca iti prezenta in detaliu produsele, dar oferea si suport tehnic via e-mail, avea sectie de documentare, un showroom unde puteai vedea si testa produsele dar si garantii diverse prin care asigurau orice produs achitionat. Minunea pe care mi-as fi dorit-o, la rasfoirea paginilor virtuale ale magazinului, era un eXpertBook 3G.03 Altro, aflat pe rafturile promotionale si care promitea performanta atat de dorita de sufletul meu!

Nu am stat la indoiala. Am comandat produsul… ba mai mult, am socializat cu fanii evomag.ro si am aflat multe detalii de care in prima faza nu aveam habar dar care ulterior s-au dovedit foarte utile.

Si nu numai ca am fost multumita de promptitudine, de rapiditatea curierului si de fidelitatea cu care evomag a avut grija ca ce este in magazin sa se afle si in pachet, dar m-am convins ca, oricat de multe si diverse functii ar fi avut Fiat-ul copilului meu, nu se putea compara cu lumina din ochii mei atunc cand mi-am tinut pentru prima data odorul in brate…

Concluzia? Un razboi pe fata atunci cand, asezati la cate un capat al mesei, eu si pustanul ne aruncam reciproc priviri razboinice pe deasupra laptopurilor noastre…

Sfatul meu? Participati la campania „Laptop de blogger, de #evoBlogger”, desfasurata pe http://www.haotik.ro, pentru a pune capat razboiului…Si va astept si cu un Like pe http://www.facebook.com/evomag!

articol scris pentru haotik.ro, in cadrul campaniei „Laptop de blogger, de #evoBlogger”

sursa foto: http://www.evomag.ro

Lasă un răspuns

