Unul din motivele pentru care imi place Andreea Marin

Are mama mea o vorba: „Te ajuta pumnul cand nu te ajuta mintea”. Nimic mai adevarat. Si nu ma refer numai la pumn ci si la violenta verbala sau cea emotionala… Sunt atatea moduri prin care poti face pe cineva sa suferi!

Din cate am citit (si va rog sa ma credeti ca nu au fost putine cartile, articolele sau medicii abordati), am descoperit (si tind sa dau dreptate) ca pedeapsa cu palma, pumnul sau vorba urata apar cu precadere ca urmare a incapacitatii de a-ti controla nervii, emotiile, supararea. Mai putin pentru a educa literalmente. Mai mult ca o consecinta a enervarii noastre.

Dar nu conteaza motivele. Sunt IMPOTRIVA violentei. Impotriva celor care fac dreptate sau judeca cu puterile fizice sau cu agresarea verbala. A acelora care nu stiu sa vorbeasca ca sa se faca intelesi ci urla si lovesc pentru ca asa considera ei ca au autoritate si ca se vor face ascultati.

Ei bine, acesta este unul din motivele pentru care imi place Andreea Marin (pentru alte motive voi scrie alt post). Pentru ca lupta impotriva categoriei de mai sus. Citeste mai multe aici. Si da-ti cu parerea. Sau actioneaza. Sau… doar citeste, reflecteaza si da mai departe.

 

sursa foto: http://customer.kinecto.ro

One thought on “Unul din motivele pentru care imi place Andreea Marin

Lasă un răspuns

