E scandalos! Nu se pricepe la andive gratinate!

„Inchipuieste-ti, draga! Habar nu are sa faca niste Maldive gratinate! Oricat i-am explicat, oricat de staruitor l-am rugat sa nu mai faca pe mofturosul si sa ma mai lase in pace cu ridicolele lui chiftelute cu dovlecel si piept de pui, abia am reusit sa il aduc pe drumul cel bun! Pai eu de-aia m-am maritat cu el? Sa ma rog de el sa faca mancarea pe care o doresc? Si a mai avut tupeul sa mai si ridice din sprancene si sa zica: “Ai putea, te rog, sa…”

Nu sunt innebunita dupa Cordon Bleu, stie doar. Pe cand Maldivele… stii tu cum se fac. Stai, sa-ti citesc: Se iau Maldivele,…aaa, stai, andivele. Se oparesc in doua ape, se infasoara in felii de piept de pui refrigerat de la Agricola (vezi, ca au preturi bune), se pun in tava, se pregateste un sos din smantana cu trei galbenusuri crude, tarhon si bucati de masline verzi, se adauga un sos de lamaie si doua linguri de vin alb, se pun toate in tava si la cuptor cu ele. In 30 de minute, cat imi usuc eu parul, sunt gata. Le poate scoate astfel incat, pana imi pun eu rochia aia cu decolteu adanc in spate, sa fie caldute! Si ies niste andive gratinate grozave!

Ce zici? Cum sa il ajut cand am atatea de facut? Dus, epilare, masaj cu lotiune de lamaie, manichiura…? Si stii doar cat ma chinui sa imi iasa desenul la fel pe fiecare din unghii si cat efort am depus sa fie totul perfect pentru cina din seara asta! Vrea sa fiu frumoasa? Atunci sa ma lase sa ii indeplinesc dorinta! Si… cum adica? Eu sa il sfatuiesc pe el? Da’ ce, draga, n-are mama? Pentru ce o suport o zi pe saptamana cand vine pe la noi? Macar sa fie utila si ea, ca doar ii tin baiatul! Daaaa…. sigur, cum sa nu?! Adica sa imi pun eu sort? Sa fiu eu atat de plafonata incat sa stau la cratita toata dimineata? Si ce daca e ziua lui? Tocmai azi trebuie sa fie in forma si sa imi arate ce stie! Nu, draga, nu in pat. Numai la sex te gandesti. Sa imi arate ce stie in bucatarie! Ce, daca a facut tortul ala cu cirese (intre noi fie vorba, a fost extraordinar, desi putea sa il faca mai acrisor si stie ca sunt alergica la ciresele de iunie) crede ca nu mai am nevoie de el langa cuptor? Cum pentru ce? Pentru gatit, draga. Am zis langa cuptor, nu pe cuptor. Vai, Alesia scumpa, doar la prostii iti fuge mintea. Eu vorbeam de fapta lui incalificabila de a ma pune pe mine sa gatesc azi! Azi trebuia sa stau in pat! Stie ca ma chinuie lombosciatica! Scumpa mea, nu in pat in sensul ala, ci sa stau efectiv pe spate, sa imi puna  foaia de varza pe mijloc, sa imi faca un masaj usor si sa ma lase sa ma relaxez la un film bun! Si sa nu lase usa deschisa, ca intra mirosul de mancare din bucatarie! Azi, de ziua lui, vreau sa imi faca o declaratie culinara ca la carte! Si nu este deloc greu, dar sa stii ca nici usor. De-aia l-am si trimis de pe acum sa cumpere toate ingredientele, tocmai la magazinul din celalalt capat al orasului, sa ma simt si eu bine acasa la mine, ca ma doare capul de atata taraboi!

Bine, gata, te las, ca am langa mine pe unu’ tanar caruia chiar ii plac filmele la care ma uit eu. Cum care? Ala de la trei, care tot imi aduce rasaduri de flori! Daaa… e foarte bun la… aaa… ghicit dorinte! Poftim, nici nu i-am spus nimic ca mi-a si adus un sandvis presat, fierbinte, in care a pus un salam banatean de la Agricola si telemea de vaca din aia, sarata-bocna si imi mai face si cafeaua! Doamne, si cand te gandesti ca al meu sot nu stie sa faca Maldive gratinate! Te pup, gata, inchid telefonul, ca… suntem ocupati! E un adevarat creator de pofta!”

Articol scris pentru blogalinitiative.ro, creator de pofta.ro si Agricola Bacau

Sursa foto1: www.agricola.ro

 foto2:www.phonesontv.com

 

4 gânduri despre „E scandalos! Nu se pricepe la andive gratinate!

  1. Pingback: Lunea recomand blogguri (6) « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

