Cand in dreapta se afla politistul

“… si nenorocitul a avut tupeu sa vina cu flori! Dupa tot ce facuse si dupa toate umilintele pe care le-am indurat! Pai, sa-l iert, dom’ne? Nu pot! Sa ma trazneasca daca pot!”

“Domnisoara, vedeti ca depasiti axul drumului…”

“Ce ax, dom’ne? Ii dau eu lui ax! Pai el nu stie pana unde sa mearga cu gluma? Ce-mi trebuie mie sa o cunosc pe maica-sa? Sa incerce sa ma inteleaga, ca nu pot asa tam-nesam, ca eu sunt fata la locul meu, trebuie sa cunosc intai omu’ mai bine si…”

“Eu zic, domnisoara, sa fiti atenta la… aaa! Caruta!”

“Pai, ce mama naibii cauta aia pe sosea, dom’ politist? Sa stea la poarta ei, nu sa se ia de mine, ca de-aia am facut scoala de soferi, ca vreau permis, da? Si nu vreau sa ma bruieze toti necioplitii! Stai sa dau jos geamul… fiti linistit, stiu cum se face, ca am scos de atatea ori degetele afara! Baaa…. Stai naibii pe capra ta si pleaca din fata masinii! N-auzi, ma? Am un politai cu mine! Nu te pune, ma, cu organele, ca te fac praf! Putin respect!”

“Domnisoara, mai usor, ca…”

“Ce, ti-e frica? Stai sa vezi ce mai pot! Mi-a luat tata masina din aia, hidramata, si bag o viteza…a-ntaia! In sase secunde sunt la suta! Scaune din piele, sistem de navigatie la bord, tot tacamu’!”

“Eu zic asa: trageti pe dreapta si…”

“Cum adica sa trag pe dreapta? Nu, nene, eu stau pe sosea, ca asa am invatat, sa raman pe sosea, nu sa o iau pe araturi! Ca nici nu vad araturi, e o frumusete de strada!”

“Domnisoara Milescu, eu zic mai bine…”

“Magda. Zi-mi Magda si gata! Ce atatea formalitati?”

“Domnisoara Magda, in aceste circumstante, eu ma vad nevoit sa…”

“Da’ de ce sa te simti nevoit? Fii liber, dom’ne, simte-te bine si spune: l-am luat sau nu?”

“Magda draga, eu zic sa te duci naibii sa mai citesti legislatie. Pune mana frumusel pe mouse si tasteaza www.permis-de-conducere.ro, activeaza-ti contul, completeaza toate acele chestionare auto online pana-ti ies pe nas, fa o simulare de examen si abia dupa aceea sa vii la mine.”

“Sa vin la tine… pentru ce? Adica dumneata crezi ca eu sunt din alea care…”

“Pune mata mintea la contributie, adica intra pe drpciv si apoi mai vorbim. Eu in conditiile astea nu te trec.”

“Pai daaaaaa! Ca daca sunt blonda gata! Nu am minte! Sa stii ca de fapt sunt bruneta, da? Mama mi-a zis insa ca imi sta mai bine cu suvite si am incercat… uite si dumneata, se vede ca sunt vopsita? Ia uite ce culoare faina am la baza!”

“Stii ce, domnisoara Milescu? Ai grija sa parchezi, da? Si nu uita matale de permisul ala de conducere de pe Internet, de chestionare si simularile de examen. Si, daca ai cumva nelamuriri in privinta esuarii repetate a examenului, completeaza cererea pe site si ei te vor lamuri.”

“Bineinteles ca ma vor lamuri, dumneata habar nu ai de legislatie, condus si femei frumoase! Esti o adevarata pacoste… m-am simtit tare incordata sa te am langa mine! Sa stii ca m-am suparat, na! Hai, pupa-ma, sa-mi treaca!”

sursa foto: www.permis-de-conducere.ro

8 gânduri despre „Cand in dreapta se afla politistul

  1. Pingback: Castigatorul concursului pentru bloggeri "Castiga un iPod Shuffle cu Permis de Conducere si Blogatu.ro!" | Blogatu

Lasă un răspuns

