Ce ati plantat azi?

Eu flori. Hortensii sau, cum se spune prin Banat, calini. Acestea sunt florile copilariei sotului meu si, dupa ce am tuns o tufa din vecini, am „furat” cateva bete.

Am mai pus si panselute de toate culorile in rondul de flori. Mari, cu floarea imensa, in degrade sau in culori simple si calde, aceste minunate primaveri si-au gasit cuib in fata casei si iata ca deja si-au ridicat capsorul, catand nesigur si timid spre soare.

Ferigi. Feriga de padure, iubitoare de umbra si racoare, cu frunza de un metru. Numai buna de pus in foisor, acolo unde nu intra ochiul soarelui.

Am mai plantat si bulbi de ghiocei pentru anul urmator. Din aceia gen clopotel, cu picatele verzi si dantelati pe margini. Nu ati vazut in viata voastra asemena frumuseti!

La rand vin plante de ghiveci cu frunze, fara flori, cu trei nuante de verde, cataratoare sau curgatoare…

Voi ce ati plantat in primavara aceasta?

sursa foto1: http://www.vena.ro

foto2: http://www.incasa.ro

2 gânduri despre „Ce ati plantat azi?

Lasă un răspuns

