Elanko.ro pune la bataie un sistem audio si un GPS! Te inscrii?

Daca imi place efectiv ceva foarte mult in mediul online, aceea este competitia. Spiritul de aventura. Ambitia de a fi cat mai bun, de a-i intrece pe ceilalti. Si, daca ai si ceva de castigat din asta, cu atat mai bine.

Cu mana pe inima declar ca sunt oricum o impatimita a scrisului si, in cazul in care gasesc ceva interesant si captivant despre care sa scriu, ma asez imediat si ma pregatesc de tastat. In mijlocul naturii, pe iarba, in balansoar sau in imediata vecinatate a strandului, degetele alearga neobosite iar mintea prinde viteze ametitoare.

Acum m-am decis sa scriu despre elanko. Din nou. Mai scrisesem despre newsletter-ul acestui portal cu cateva saptamani in urma si chiar despre portalul insusi , bucurandu-ma astfel de prezenta unui site care comercializeaza de toate, la preturi minime, cu eforturi aproape inexistente din partea clientilor si cu asigurarea calitatii si a satisfactiei. Cu alte cuvinte cam tot ce cautam cu totii. Seriozitate, fidelitate, garantie, preturi mici.

De data aceasta elanko.ro vine in fata clientilor si colaboratorilor sai cu un concurs inedit, a carui miza o reprezinta un sistem audio 5.1 Logitech si un  GPS, campanie intitulata „Lasati-ma sa ghicesc! Un GPS vreau sa primesc! Puteti participa pana la data de 15 mai, asa ca nu mai asteptati si inscrieti-va! Doua saptamani nu reprezinta putin timp, dar nici prea mult! Tot ce trebuie sa faceti este sa ghiciti raspunsul la intrebarea din concurs, sa completati formularul si gata! Sansa de a castiga unul din cele doua premii creste!

sursa foto: www.elanko.ro

3 gânduri despre „Elanko.ro pune la bataie un sistem audio si un GPS! Te inscrii?

  1. am comandat 3 produse in 23 Noi de la ei (am zis sa iau de la un magazin din Ardeal…nu tot din Bucale), azi suntem in 4 Ianuarie 2013 si inca nu au trimis coletul. Nici macar nu au bunul simt sa raspunda la mail-uri. NU recomand nimanui acest magazin online….sunt extrem de neseriosi. Pentru cine vrea pot face dovada comenzii in data respectiva.

    • Din nefericire unii dintre noi se lovesc de situatii din astea. Si eu am ceva patanii cu niste magazine online… Acum, depinde de situatie. Nu ti-au dat nici macar un telefon sa te anunte de situatia comenzii tale?

      • I-am sunat eu inainte de craciun cu 2 saptamani si mi-a promis ca vine coletul. Dupa care le-am trimis mail-uri….fara raspuns. Azi dupa ce am facut „scandal” online au stiut sa sune/trimita mail-uri, si sa-mi ofere chiar produsele gratis. Dar e prea tarziu. Eu le voiam la timp sa le pun sub brad.

Lasă un răspuns

