Superstitios esti, Emile! (o leapsa cu noroc)

Doctorand in ale manelelor, Emil, mi-a pasat o ditamai leapsa, zice el, superstitioasa, si m-am gandit sa-i dau replica asa cum nici nu se gandea dumnealui! Deci!

1. Te consideri un om superstitios? Prin superstitios nu se intelege doar a crede in 13, marti etc, ci a crede in general in noroc si ghinion.

Nuuuuu… chiar deloc nu cred in din astea.

2. In care “ghinioane” crezi?

Nu auzi ca nu cred ca in asa ceva???

3. In ce fel de noroc crezi? Ce iti aduce noroc?

Cred ca doar bunul Dumnezeu stie asta…

4.Ce superstitii consideri a fi stupide?

Aia cu vineri 13.

5. Cum explici superstitiile?

Eu nu mi le pot explica si nici nu m-am gandit vreodata sa incerc asta. Se intampla si gata!

6. Credinta se contrazice cu superstitiile?

Eu cred ca da.

7.Cum te feresti de ghinioane?

Nu ma feresc. Asa ma gasesc ele cateodata…

8. Cum explici anti-superstitiosii?

Ar trebui sa sap adanc in sufletul meu. Si cred ca este peste puterile mele.

9. Ai superstitiosi printre cunoscuti?

Da, foarte multi. Si persoane la care nu m-as fi gandit.

10. Crezi ca vei avea ghinion daca nu vei da leapsa asta mai departe?

Fii serios…

 

Dau leapsa asta Irinei si lui mnealui. Hai, sa va vad!

 

3 gânduri despre „Superstitios esti, Emile! (o leapsa cu noroc)

  1. Pingback: O leapsa superstitioasa | Idei pe verticala

Lasă un răspuns

