Un prieten aiurit

„Se pare ca vin vremuri aspre”, murmurai eu intinzadu-ma dupa ceasca de cafea.

Fierbinteala licorii ma surprinse neplacut.

„Vremurile ca vremurile, VREMEA sa fie frumoasa, altfel nu vad cum as putea sa o cuceresc pe aleasa inimii mele pe ploaie. As alege Parisul, cum isi doreste ea, dar nu vreau sa imi formulez cererea printre stropii francezi, fie ei si estivali…”, isi exprima temerile bunul meu prieten.

Ma uitai la el prin ochelarii de soare si ma intrebai in sinea mea de cate vreme il stiam oare si cat imi va mai lua sa-l cunosc cu adevarat.

„Daca vrei vreme uscata si cocktailuri reci, alege Tunisia. Sper doar sa nu fii prea infierbantat cand vei fi cocotat pe o camila incat sa uiti cuvintele magice… Poti sa i le spui de acolo, de sus, de pe cocoasa!

„Razi tu, dar sa stii ca miniPRIX Voyage au oferte foarte bune pentru destinatia asta, suma de 110 Euro fiind aproape neverosimil de incantatoare. Stii ce? Ai si avionul inclus. Trebuie doar sa fii atent la taxele de aeroport, alea trebuie sa le platesti! Sper doar ca mandrei mele sa ii placa destinatia…” si ramase cufundat in ganduri.

„Stii doar ca ii va fi totuna, de vreme ce va fi cu tine.”

„Hmmm… nu e chiar asa. As vrea sa o surprind. Sa-i arat, par example, Templul lui Jupiter.”

„Iar schimbi destinatia? Si… acolo vrei sa ingenunchezi? Vai de mine!”

„Nu rade, vreau sa vad mai in detaliu oferta celor de la miniPRIX Voyage. Exista o tentatie acolo, cu pret incepand de la 399 Euro, un circuit Serbia-Croatia-Muntenegru. Am acolo 9 cazari incluse, transport cu autocarul, taxele de intrare la obiectivele turistice si ghidul insotitor. Iti dai seama ca, timp de 9 seri, tot voi avea ocazia sa-i adresez intrebarea!”

„Stii ce? Parca ai vorbi turceste… esti atat de nehotarat!”

„Turceste? Nu ma enerva, ca aleg Antalya! Ai auzit de excursii  all inclusive? Am totul achitat acolo, avion, taxe, demipensiune, hotel de 3*, absolut totul! Am Wi-Fi gratuit, asa ca voi putea sa te vad si sa ma vezi si sa nu platesc pentru tot ce am spus decat sume de la 299,5 Euro! Dar stai… daca totusi EA isi doreste altceva?”

„Vezi?”rabufnii eu victorios. „Cand eu zic ca nu stii ce vrei… Daca totusi vrei mai multe detalii despre vreo destinatie anume, intra pe calator-escu si acolo te vei edifica mai bine…. dar eu tot spun ca nu stii ce vrei.”

„Conteaza ce vrea ea, da? Si mai lasa-ma sa ma gandesc, ca am si alte variante in minte! Imi pot alege eu itinerariul, avionul si cazarea! Site-ul asta are un motor dinamic de cautare grozav! Iti alegi data si destinatia si ii lasi pe ei sa faca restul! Un City Break original!”

Eu sunt de parere ca tu esti un aiurit cat se poate de… original! Tu crezi ca fata asta vrea? Destinatii care mai de care? Nu, frate, ea vrea inelu’, da? Poti sa o ceri si intr-o masina!”

„Bine ca mi-ai amintit. Trebuie sa ne duci cu masina la aeroport.”

„No, vezi ca pe asta nu o stiai? Eu zic sa te uiti mai bine pe site. Au parking gratuit  in fata magazinului miniPRIX Otopeni, la 10 minute distanta de aeroportul Henri Coanda, timp de 8 zile! E valabil pentru toti clientii agentiei miniPRIX Voyage…

Voyage, voyage… laissez-moi aimer… Auzi, sa nu aleg totusi Parisul?”

un articol scris pentru blogatu.ro si miniPRIX Voyage

sursa foto: www.voyage.miniprix.ro

One thought on “Un prieten aiurit

  1. Pingback: Chestionarul lui Proust! | De prin viata adunate…

Lasă un răspuns

