Eu, politistul, rujul si semaforul

Sunt o tipa cocheta. Una din milioanele de fete din lumea intreaga care se trezesc dimineata avand o singura intrebare in cap: „Cu ce ma imbrac azi? Ce sa asortez la ce?” Cu chiu cu vai am reusit sa trag ceva pe mine, dupa cele doua ore de rigoare in fata oglinzii, murmurand la final total nemultumita: „Aiurea de tot!”

Cand insa am iesit de la stilist, de la manichiurista si de psihoterapeut, eram total schimbata! Hotarata sa ma bucur de viata! Pentru ca, asa cum m-a sfatuit al meu confesor, trebuia sa zambesc, sa fiu fericita si sa nu las pe nimeni sa-mi strice clipa de fata! Si iata-ma in trafic, incercand cu disperare, la un semafor care se incapatana sa ramana rosu, sa-mi trasez cu creionul linia buzelor, in oglinda din dreptul soferului. Cu coada ochiului vad ca, oprit in dreptul meu statea la volan un individ care ma fixa insistent. „Dragutel, tinerelul!…”

Tinerelul imi zambi cu tupeu, fapt care m-a facut sa ma pierd un pic cu firea si sa-i intorc si eu un zambet bine creionat, aproape gata de rujat…

„Va rog, sunteti draguta sa trageti pe dreapta?”

Am inmarmurit! I-am raspuns intepata, clipind totusi des, a la Marilyn:

„Auzi, frumuselule, chiar crezi ca sunt o tipa usor de agatat?”

„Nicidecum, doamna, dar sunt politist si va rog insistent sa trageti pe dreapta dupa semafor”.

Politist! Am rosit toata si am apasat acceleratia. Din nefericire, inca nu se schimbase semaforul! Am intrat in ditamai intersectia in acelasi timp cu doua masini care veneau regulamentar din partea dreapta si m-am ales cu o frumusete de tamponare laterala. Am vazut rosu in fata ochilor, m-am dat jos si am racnit la vinovat:

„Numai tu esti de vina! Ce-ti veni sa ma tragi pe dreapta tocmai acum? Oh, si tocmai azi cand voi lua hotararea vietii mele!”

„Doamna…”

„Nicio doamna! Mi-ai zis sa opresc, am oprit! Nu puteai sa astepti, nu? Ca asa sunteti voi, barbatii, tot timpul va grabiti! Nu avem timp nici macar sa ne rujam!”

Si am izbucnit in plans. Vizibil incurcat, politistul se apleca spre mine cu o batista:

„Asigurare aveti?”

„Da, am… si ce mai vrei?”

Piese auto noi?”

„Da, si din alea”, zisei eu tragandu-mi nasul.

Atunci vinovatul prinse curaj:

„Stiti, puteti sa va mai achizitionati cateva, tot ce aveti nevoie sunt pe lumea-auto.ro. Este si un concurs care…”

„Auzi, dumneata faci cumva vreo reclama?”

Prins cu mata in sac, tinerelul se scuza:

„Ma pot revansa altfel? As putea sa va scot in oras…”

Lacrimile imi secara! Il luai de brat, lasai tot dezastrul in mijlocul soselei si ma indepartai cu individul. Ma lipii de el si ii soptii lasciv, complice:

„Stiam si eu de campania aia. De-aia am si intrat in aia doi… Stii doar: Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni.

Si ma agatai de bratul lui…

articol scris pentru blogatu.ro

 

sursa foto 1: www.gorgeoushealthyme.com

sursa foto2,3:  www.lumea-auto.ro

Un gând despre „Eu, politistul, rujul si semaforul

  1. citeam citeam si deodata nu mai avea logica :))cand dupaia a aparut faza cu reclama,iar la sfarsit `articol scris pentru blogatu`.Daca e nascocita e chiar buna;)
    Ps:voi femeile va blocati in trafic asa usor de la un zambet?

Lasă un răspuns

