Cei putini sau cei multi? Numai impreuna suntem mai puternici!

Prietenii mei din blogosfera sunt total diferiti unii de ceilalti. Nu veti vedea deosebiri mai mari decat intre acestia. Firi diferite, minti luminate, deosebite, originale. Si asta o spune o persoana pe cat de sociabila in mediul real pe atat de retrasa si pretentioasa in 2.0.

O am pe Irina. O mentionez prima pentru ca este cea care m-a determinat sa-mi fac un blog intr-o perioada cand nici nu stiam ce inseamna asta. M-a indemnat doar sa scriu. Si in ziua de azi ma uimeste prin personalitatea sa complexa si prin laturile care pe rand m-au uimit, m-au contrariat, m-au facut sa zambesc sau care m-au facut sa ma zbarlesc ca o pisica infuriata.

Sa-l mentionez si pe bogzilla care scrie intr-o maniera cat se poate de picanta, scotocind prin ungherele mintii fel de fel de subiecte originale. Imi place stilul sau pentru ca se apropie de al meu, isi pune tot timpul mii de intrebari despre altii si despre sine si mereu ajunge la concluzia ca totul ar fi putut fi mai bine…

Apoi mai este unul care iubeste viata si care imi place ca alege articolelor sale titluri atractive, care te indeamna sa le citesti imediat. Simt ca am afinitati cu vienela.ro… prin simplu fapt ca iubeste cu adevarat sa traiasca.

Mai este un personaj care mi-a fost drag inca de cand i-am aflat numele de cod:mnealui. Nu-l cunosc personal, cred ca nici nu vreau, ramane pentru mine un personaj misterios, un pic sumbru, pe care mi-l imaginez cu o vesnica tigara intre degete si avand un talent extraordinar la scris.

Si sa nu uitam chestiunile serioase, pe care Andreea le aduna intr-un minunat si original blog, pe care il citesc oricand cu mare placere, fiind convinsa ca acolo voi gasi intotdeauan postari de calitate, obiective, realiste, fara pic de exagerare…

Daca tot vorbi de prieteni in 2.0, sa nu ne limitam doar la acest mediu: exista si Vodafone care de atatia ani incearca sa adune, sa uneasca, sa infiripe prietenii sau sa le consolideze pe cele noi sau vechi. ma declar un fan ala cestei companii care redefineste termenul „comunicare”.

Ei bine, ce am invatat din aceasta minunata comunitate care se vrea (si de cele mai multe ori reuseste) sa adune oamenii laolalta si sa infiripe adevarate prietenii si relatii de durata?

  • Ca e bine sa-ti pastrezi ambitiile pentru tine. Sa nu le impui, ci sa ti le impui tie insuti. Sa nu calci in picioare pe nimeni in drumul tau spre telul dorit ci sa ajuti pe cel cazut.
  • Sa nu faci pasii mari ci sa mergi cu pasi marunti, atenti, sa nu lovesti pe cineva din greseala.
  • Sa ramai curat in ochii tai si sa te respecti pentru asta, daca vrei sa fii respectat.
  • Sa intinzi o mana de ajutor ori de cate ori se impune, fie ca iti este prieten sau dusman, vecinul de vizavi sau un totally stranger. Si sa nu ceri nimic in schimb pentru asta.
  • Am mai invatat ca prietenia se invata pas cu pas, se accepta si se insuseste cu toate minunatele sale caracteristici.
  • Am invatat si am acceptat ca suntem diferiti. Uneori cu totul diferiti. Ca nu importa asemanarea cat deosebirile. Acestea din urma pot fi chiar delicioase.
  • Am invatat sa-i iubesc, sincer si din inima pe toti prietenii demni de dragostea, respectul si increderea mea.

Invatand toate acestea, am dedus si acceptat firesc faptul ca numai impreuna suntem mai puternici, numai impreuna putem construi o tara sau lupta impotriva nedreptatii. Numai alaturi unii de altii vom reusi sa ne punem in valoare ca oameni, caractere, natiune.

Sa nu uitam insa: nu numai blogosfera aduna si reuneste, ci si o strangere reala de mana care, dusa mai departe, ingemanata cu altele, uneste tot atatea suflete cate inimi bat pe intreaga planeta. Sa sfidam statisticile. Sa infruntam teoriile  sumbre. Sa ne bucuram ca suntem atatia si sa nu uitam sa ne uitam si in stanga si in dreapta, pentru a ne asigura ca suntem multi. Impreuna. Cu totii. Mai puternici.

articol scris pentru blogalinitiative.ro

sursa foto1: www.vodafonewsroom.ro

sursa foto 2:  http://www.flickr.com/photos/vodafonebuzz/7302646688/sizes/m/in/photostream/

sursa video: www.youtube.com

2 gânduri despre „Cei putini sau cei multi? Numai impreuna suntem mai puternici!

Lasă un răspuns

