Monolog in fata oglinzii

„Fii serioasa! Pe asta l-ai ales?”

„Crezi ca-i asa usor sa-ti alegi dintr-o tona de haine ce sa imbraci la Zilele Orasului? Tricouri dungate sau in patratele, albe sau gri, colorate sau intr-un alb stralucitor…”

„Am chef de-o iesire…”

„Tu auzi ce spun? Nu a fost deloc usor!”

„Sa inteleg ca nu ai inspiratie daca nu ai dungile astea pe tine? Sau te paraseste muza daca-ti iei unu’ negru cu guler alb?”

„Azi esti cat se poate de posaca si asta numai pentru ca stii ca am mai mult succes decat tine!”

„Pai da! Page rank-ul meu se incapataneaza sa ramana fix pe 1! Iar tu urci deja catre 4! Orice femeie cu creieri cat se poate de … femeiesti te-ar invidia!”

„No, vezi? Dungile astea sunt secretul meu! Pana mea va fi cat se poate de harnica atunci cand, la manifestarea asta, voi purta tricoul meu preferat si norocos! Spalat si intors pe toate partile! Noroc ca il salveaza calitatea! Cam si cu penita mea e la fel! Inspiratia vine… proband haine de calitate, fato!”

„O iei pe araturi! Vrei sa zici ca gaura asta din spate este arma secreta?”

„Razi tu si poti fi cat de ironica vrei. Adevarul este ca acest tricou ma reprezinta in totalitate. Roz pentru firea mea vesela si patimasa, negru pentru a nu da in diabet, decenta in fata si decolteu discret iar spatele descoperit cat sa lase un pic loc imaginatiei. Doar un pic. Calitate extra, lungime peste solduri, pasiune, discretie si un strop de poezie…”

„Iar o iei cu poezia…”

„Da, adevarul este ca purtand acest tricou intru in pielea mea de blogger. Scriu si ma inspir tot atat de lejer cum imi port hainele…”

„Ha ha ha! Da-mi voie sa rad un pic:

„Un blogger adevarat

Se cunoaste dupa pana,

Sau, de la prea mult tastat,

Tastele-s numai o rana!

Numai tu alegi sa fii

Blogger in tricoul tau

Si-am sa rad, tu sa te tii

Cand de tine-or face show!”

Din seria „Monolog in fata oglinzii”

 

 

scris in tricoul cu pricina pentru blogalinitiative.ro si zorilestore.ro

foto: arhiva personala

Un gând despre „Monolog in fata oglinzii

Lasă un răspuns

