Nu mai inteleg nimic. Voi?

Ca o adevarata apolitica ce sunt, imi insusesc cu adevarat atributiile de cetatean roman care nu se pricepe la replici de pe scena politica (si nici macar la comentarea acelora care stiu sa le rosteasca) si incerc totusi un mic comentariu pentru a carui lipsa de logica (daca exista) imi cer anticipat scuze.

Ascultand doar cu o ureche ce se petrece in viata politica atat de palpitanta in ultima vreme, am constatat urmatoarele. Si sa imi spuneti daca sunteti de acord cu mine, daca sunteti in asentimentul meu, daca eu sunt un pic retardata, naiva sau dau dovada de o totala lipsa de intelegere. Sau daca pur si simplu am dreptate.

Nu mai inteleg nimic din ceea ce se intampla:

Presedintele Traian Basescu este in pericol de a fi suspendat. Si totusi, se arunca mingi de la un fileu la altul (ca asa e in tenis, se joaca pe mai multe fronturi, uneori la dublu, alteori la triplu si se ivesc ocazii cand joci si de unul singur), ocazie cu care Basescu improasca si iar improasca…. Cu ce rol, nu stiu!

Curtea Constitutionala, a carei decizie are rol consultativ, este totusi… consultata. Judecatorii sunt imbracati gros si frumos, au rol decorativ in cazul acesta iar unul este amenintat. Of!

Crin Antonescu spune ca nu este inca presedinte  (va dati seama, el recunoaste ca nu este INCA presedinte) si ca nu poate decide in consecinta si ca timpul va lamuri ce si cum si cu toate acestea numele sau este din ce in ce mai des vehiculat in toate forurile competente sau mai putin competente.

Oamenii ies in strada. Nu foarte multi dar suficient cat sa umple un cadru larg pe care camerele video le inregistreaza cu sarg. Nu tu unghiuri variate, nu tu pareri bine conturate, nu tu interviuri interesante. Nu. Doar un reporter care transmite de la fata locului informatii pe care oricum le-a furnizat inainte prezentatorul. Din nou of!

Reclame bine puse la punct, imbietoare si excelente calitativ intre doua informatii care oricum se repeta de la un buletin de stiri la altul! Cu alte cuvinte, trebuie sa stai pironit cu ochii in televizor, cu fierul de calcat intr-o mana si cu telecomanda in cealalta, fiind atent sa nu pierzi informatia care va reveni in cateva aminute. Nicio informatie noua, dar vrei oricum sa fii la curent. Sa stii, dom’ne, ce se intampla in tara asta!

Se mai aude, slab si rar, numele lui Adrian Nastase. A, da, ala cu momentul istoric prin care a trecut Romania! Ala care nu a reusit sa se impuste in gat si care acum asteapta cuminte un verdict pe care si-l dorea in adancul inimii sale neatinse de vreun glont. Pardon, era cu gatul!

Stirea cu accidentul de elicopter in care si-au pierdut viata patru oameni este asa, de interes… relativ. Pacat insa de oamenii aia care au murit in floarea vietii si care au lasat familii indoliate. Pacat de anii pe care ii mai aveau de trait!

In rest, stiri scurte despre canicula (eu o tin minte de cand eram copila… veri cu arsita si canicula si ierni grele de tot, cu zapada pan’la casa), atentionari de coduri colorate, sfaturi referitoare la statul in soare etc….

Autostrazile nu se mai termina si cu toate astea sunt gata de a fi inaugurate si… iar ne intoarcem la politica. Basescu este in pericol (se zice, iminent) de a fi suspendat iar premierul „copy/paste”, Victor Ponta,  isi vede de treaba si chiar se pregateste de o prezentare politica a Romaniei la Bruxelles (va dati seama ca trebuie sa se documenteze omu’, nu se poate prezenta asa, cu lectia neinvatata/copiata). Si slab, in fundal, numele lui Nastase.

Si iarasi decizia CCR are rol consultativ.

Si… uite asa, aceleasi inregistrari, aceleasi replici, nume si decizii.

Nu mai inteleg nimic. Voi?

 

sursa foto: musictap.net, darylnorthrop.com

8 thoughts on “Nu mai inteleg nimic. Voi?

  1. Eu am fost foarte implicată în politică până când nu am mai putut să mai suport. De câteva luni nu mai deschid nici televizorul. Îl mai deschideam pe VH1 dar au început să bage au se eu te pego pe heavy rotation si am abandonat:))) Despre ce se întâmplă în România mai citesc prin presa internațională, că sunt obiectivi și nu au articole senzaționale, cutremurătoare și șocante cum au trusturile de presă de la noi. De înțeles? Nu este nimic de înțeles. Se bat pe funcții și pe putere în timp euro sare de nu se vede și oamenii de rând nu au pâine pe masă. Niciuna dintre tabere nu are bun simț și nimeni nu are în vedere binele cetățeanului în tot circul ăsta.

  2. Ba ne intreaba o data la 4 ani…sau cam asa ceva😉 Uneori ceva mai des, ca anul asta. Dar doar ne intreaba si apoi iar isi vad de ale lor. Macar de s-ar termina cu scandalurile ca nu le mai suport.
    Vad ca pana la urma te-ai molipsit de la ceilalti… :)) La politica ma refer.
    O zi buna iti doresc!

    • Da, isi vad de ale lor… intotdeauna aceleasi persoane si aceleasi treburi.
      Eu nu ma pricep, sincer si adevarat, la politica. Dar ma intoxica astia pe toate canalele, cu nu stiu cati analisti politici, invitati „de marca”, personalitati in domeniu si … tot asa! Si, din ce ascult, din ce in ce mai putin pricep! Oare asa or fi toti apoliticii?

  3. Si mai e o chestie care ma intriga! Au aparut chestionarele, sondajele, vezi Doamne, sa se stie care e vointa oamenilor! Care? Aia 20-30 intervievati? Doamne, ce tara avem! Da’ ce locuitori ne-ai dat!

  4. Salutare,

    Emil Calinescu sunt, autor al blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ . De curand insa mi-am cumparat domeniu si am adresa http://emilcalinescu.eu/ .

    Doresti continuarea colaborarii link-exchange? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa adaugi link-ul nou, cu numele „Emil Calinescu Punct Eu” sau „Emil Calinescu”, fara sa stergi adresa veche. Daca nu este posibil, o lasi doar pe cea noua. Orice decizie ai lua, rog sa ma anunti, pe mail .

    Si indiferent daca ai scris sau nu guest-post, te astept cu unul. Am scos regula cu fiecare cate unul, asa ca poti scrie si mai multe🙂 Si daca doresti si gazduiesti, pot lasa si eu un guest🙂 sau mai multe🙂

    Multumesc, o zi buna🙂

    Emil Calinescu🙂

Lasă un răspuns

