Confesiunile unui sot (ne)fericit

„M-ai alungat pentru ca am declarat ca o vreau cu orice pret. Am fost judecat cu asprime pentru ca doream sa o simt in sange. Pentru ca, desi atat de accesibila celorlalti, am avut tupeul sa o doresc si eu cu aceeasi pasiune. Ai alergat maniata la mama ta, atat de dulcea mea soacra care, ca un demn parinte marginit de propriile frustrari, a gasit cu cale sa exclame  numai un sincer si profund: “Nemernicul!”

Ai gasit cu cale sa ma ingradesti, sa imi arunci spini in calea mea spre fericirea data de un gust unic pentru care si alti barbati au patimit inca din 1869. Atunci se numea Core Lager. Acum are un dulce nume, Staropramen.

Si ma declar nefericit ca esti departe de mine, duioasa mea sotie, dar strig cat ma tin organele vocale: “Ce bine ca ai venit si pe la mine, dulce pasiune, fruct oprit, mandru port si unic gust! Aici, la Timisoara vremurilor mele, ti-ai gasit chemarea! Mandru-ti alai, Caravana Staropramen,  poposeste in orasul de pe Bega timp de trei zile minunate, incepand de vineri, 3 august, unde ne-am vazut in Piata Libertatii de la  patru dupa-amiaza pana seara la noua, continuand un chef adevarat sambata, in Padurea Verde, de la pranz pana la ora cinci si incheind regalul minunatei beri cehe duminica, 5 august, cand Piata Libertatii va fi din nou martor deloc mut al placerii cu adevarat satisfacute, in fata unei halbe pragheze aurii, pe care o vom soarbe cu nesat incepand cu ora patru si terminand  seara tarziu, spre orele 21!

Si nu voi fi singur, iubita mea soata! In lipsa incantatoarei tale persoane, l-am convocat la acest minunat periplu prin lumea binecuvantata a unei beri de calitate pe Fane, care ti-a reparat chiuveta si despre care stiai ca poarta 44 la picior si nu suporta sosetele cu calcai, pe Dinu de la doi care stie el ca iti plac pastele cu salsa doar la ore tarzii si pe ala micu’, de-i zice Scandal, ca l-a aruncat nevasta de la etaj dupa ce-i gasise biletele de la tine printre cartile de joc!

Si-mi mai chem si alti tovarasi de-ai mei intru suferinta, care stiu ei bine ce inseamna sa-ti iubesti jumatatea si totusi sa nu te poti bucura de prezenta berii blonde cu guler de spuma atat cat ii sta bine pentru simplul motiv cat voi nu suportati mirosul de bere! Si preferati sa o intindeti, nu inainte de a va petrece ore bune in fata oglinzii, lasandu-ne singuri si deloc frustrati! Si cat ne intristam cand trantiti voi usa! Atunci cand iesiti… voi stiti unde!

Ura, Staropramen! De ce stai doar atat? Vrem calitate, echilibru perfect intre gustul initial si surpriza de dupa, o culoare si o transparenta placute ochilor nostri si un gust atat de specific fericirii! Intra in casa si in gandul meu, scumpa Caravana, ca nevasta-mea e la dulcea mea soacra!

Si ce daca suna telefonul lui Fane? Si ce daca Scandal zice ca vrea sa iasa un pic sau ca Dinu primeste mesaje de la tine pe Orange? Are omu’ net pe mobil, ca deh, asa suna ofertele!

Sa sune telefonul inutil al tristetii, eu nu vad si nu aud, azi doar simt in aer parfumul dulce al Caravanei Staropramen care imi umple plamanii de o stranie exaltare…”

articol scris pentru blogalinitiative.ro

sursa video, foto: www.staropramen.com

One thought on “Confesiunile unui sot (ne)fericit

  1. Pingback: Castigatori Caravana STAROPRAMEN Cluj + Sibiu + Arad +Timisoara!

Lasă un răspuns

