Voi ati fost ACOLO?

Eu nu stiu cat de umblati prin lume sunteti voi, cititorii mei, cat de in lung si in lat ati batut lumea sau ce carari serpuitoare ati urmat. Nu, nu stiu pana unde ati mers si ce v-a incantat ochii.

Stiu insa ca eu am stat doua saptamani intr-un sat cuminte din judetul Tulcea si am invatat sa traiesc din nou in ritmul copilariei mele.

Acolo unde soseaua nu este asfaltata de 30 de ani.

Acolo unde piciorul ti se infunda in praf pana la glezne pe strazile din pamant.

Unde notiunea de BIO reprezinta limba straina, unde UE sunt doar doua litere si „Bacescu” un tip in care-si pun speranta peste 6000 de suflete.

Acolo unde montarea si executarea lucrarilor la eoliene a reprezentat singurul suvoi de viata noua, diferita, pe care localnicii au primit-o cu bucurie dar pe care cu aceeasi bucurie au lasat-o sa plece.

Acolo unde carutele au roti din fier iar magarii trag din greu.

Unde branza, desi in abundenta pe rafturile magazinelor, se bucura de succesul consumului la greu doar din „casarie”, acolo unde se prepara natural, din laptele vacilor din gospodarii…

Unde batranii isi asteapta pensia cu sufletul la gura si o inoada de patru ori in batiste invechite.

Acolo nu ploua de luni de zile, zona, terorizata de vanturile puternice, este in pericol de a fi declarata desertica, unde fantanile incep sa sece, acolo unde canta cei mai multi gugustiuci, ei bine… acolo am fost. Acolo mi-am lasat sufletul, amintirile si copilaria, desi fiinta mea s-a intors in lumea NOUA, plina de norme, E-uri, carbogazoase de tot felul si hamburgeri…

Dar voi, dragii mei, ati fost ACOLO? Ati calcat pragul unei asemenea lumi pe care v-am descris-o?

foto1: http://www.info-delta.ro

foto2: ziarelive.ro

foto3: energielive.ro

foto4:cjtulcea.ro

2 thoughts on “Voi ati fost ACOLO?

Lasă un răspuns

