Arad si Lipova asteapta Caravana Staropramen

Nu va mai spun cat de suparat am iesit din redactie in ziua aceea cand, incepand din momentul acela, cearta mea cu seful a capatat proportii de scandal…

Nu ne intelegeam si pace si, suparat, am urcat in elicopterul televiziunii, rastindu-ma la pilot:

„Da-i bataie!”

„Pilotul spuse, mestecandu-si parca limba:

„Sefu’ stie?”

„Stie! Si hai mai repede, ca avem o transmisiune! „si trantii usa.

Dupa ce mi-am aranjat casca si microfonul, am inceput sa notez in timp ce lacusta uriasa survola Muresul: „… si a ajuns la Arad, dupa ce s-a bucurat de un succes urias la Timisoara. Sute de consumatori si pasionati de licoarea aurie pragheza s-au bucurat la sosirea Caravanei Staropramen si au gustat pentru o clipa din pocalul fericirii…. ba nu, sticla fericirii…”

Si, in timp ce elicopterul batea aerul pe Lunca Muresului, am inceput sa fac ceea ce stiam eu cel mai bine: sa transmit in direct.

„Va anunt cu bucurie ca vremea este splendida, soarele straluceste sus de tot, generos dupa atatea zile de ploaie si fericit pana si el ca se poate bucura de racoare, la gura unei beri sosite zilele acestea in Romania si care ne calca si aici, in Arad, pragul. Lunca Muresului va fi o fericita gazda a Caravanei Staropramen, sambata, 11 august, intre orele 11 si 18 iar cei care inca o vor mai dori, vor intalni faimoasele umbrele colorate la Lipova duminica, 12 august, de la 11 pana la 6 seara!

Nu pierdeti ocazia de a gusta din celebra bere ceha Staropramen, alaturi de prieteni, dusmani, mamici si tatici! Si bunicii sunt asteptati aici, pentru ca ei stiu cel mai bine ca aceasta minunata bere se bucura de o traditie impecabila direct proportionala cu calitatea si claritatea licorii!

Sa simtim ca inca este vara, vacantele sunt in toi, concediile nu se mai termina, timpul s-a oprit in loc si berea curge!”

Terminandu-mi responsabilitatile in ziua aceea, ne-am indreptat spre heliportul televiziunii si am aterizat, fericit ca in sfarsit mi-am revenit la normal, ca sinusurile mele cereau o bautura aurie si rece, ca aveam sa-mi aprind curand o tigara si sa-l trimit pe sefu’ la… stie el unde!

Mi-am anuntat telefonic toti colegii care urmau sa-si termine tura, mi-am sunat prietena, sotul si vecinul cel artagos de la parter si, cand sa iesim pe poarta, am avut neplacuta surpriza sa-l intalnesc pe EL, cel care-mi stricase toata ziua si care-mi dadea zilnic ocazia sa-mi exersez o splendida colectie de injuraturi. Spre totala mea stupefactie, seful (caci despre el era vorba) ma intreba aproape timid:

„Vin si eu?”

„”Ce sa cauti tu?”

„O bere rece, asa, cu voi…”

M-am uitat curios catre moaca lui si as fi putut sa jur ca era sincer:

„Fie, pentru Staropramen sunt in stare sa te inghit pana si pe tine… vino!”

Asa s-a terminat ziua. Maine ma intalnesc cu ei, prieteni si dusmani, pe Lunca Muresului, unde sper ca minunata Caravana Staropramen sa ma faca sa uit ca mi-a fost scazut salariul si ca am avut un scandal de pomina cu seful in ziua aceea…”

 

articol scris in cinstea blogalinitiative.ro

sursa foto: http://www.staropramen.com

sursa video: www.youtube.com

 

 

 

 

 

 

2 gânduri despre „Arad si Lipova asteapta Caravana Staropramen

  1. Pingback: Castigatori Caravana STAROPRAMEN Cluj + Sibiu + Arad +Timisoara!

Lasă un răspuns

