Voi aveti lectii pe care le-ati invatat de la copii?

Asa suna intrebarea pe care Organizatia Salvati Copiii o adreseaza tuturor.

Eu raspund in numele meu exclusiv, neindraznind sa-l citez nici macar pe sotul meu, a carui dragoste pentru copilul sau este enorma… El va raspunde pentru el si fiecare sa faca la fel.

Copilasul meu m-a invatat ca te poti trezi cu zambetul pe buze, fara a avea un alt motiv pentru asta decat simplul fapt ca traiesti, ca plutesti, ca ai apucat sa respiri aerul inca unei dimineti… Eu vin cu o completare, specifica adultilor: sa multumim Cerului pentru asta, pentru fiecare dimineata pe care o apucam…. Sunt atatea suflete in lume care nu stiu daca vor mai respira a doua zi!

Am invatat sa iubesc fara a ma intreba de ce, fara sa caut motive pentru a nutri sentimente frumoase si nobile…

De la o vreme stiu sa daruiesc ceva, sa fac o bucurie fara a avea un prilej sau fara o ocazie anume, ci doar pentru ca e… luni sau pentru simplul fapt ca ma simt bine si ca vreau sa se simta si altcineva la fel.

Lectiile acestea, aparent atat de simple, au capatat importanta foarte mare tocmai datorita faptului ca le-am primit de la copilul meu. Si fara a mi le preda… ci doar prin simpla observatie…

Voi ati primit asemenea lectii? Multe exemple gasiti pe www.salvaticopiii.ro.

sursa foto: Salvati Copiii Romania

Lasă un răspuns

