A plecat vara…

A plecat vara. A plecat atunci cand si cei dragi mie (si eu inclusiv) s-au imprastiat in cele patru zari si si-au cautat destinul spre orizonturi mai bune.

Au plecat clipele cand, adunati in jurul aceleiasi mese, sorbeam din gustoasele ciorbe preparate de mama si ne priveam peste farfurii, bucurosi sa traim acele momente in care simteam ca sange din sangele nostru este langa noi si respiram acelasi aer.

A venit toamna, o toamna frumoasa, insorita, cu parfum de frunze cazande, de struguri dati in parg si intesata de aromele preparatelor de iarna… zacusca, compoturi si siropuri de tot felul imi umplu acum timpul, in timp ce meditez la vara care a trecut, la toamna care a poposit in sufletul meu si la iarna care bate la usa inimii mele, cu tonuri inghetate de tristete.

Am lasat in urma marea, briza, rasaritul unui soare lenes si multa, multa dragoste…

Lasă un răspuns

