Nature Escape, un cadou deosebit de la originalo.ro

Dragul meu, sunt cea mai norocoasa femeie din ume. Sunt mandra ca te-am intalnit si fericita ca esti numai al meu. Numai o singura persoana din lume putea fi atat de plina de calitati asa cum esti tu. De la atributele fizice pana la trasaturile fermecatoare de caracter care iti incununeaza fiinta si pana la persoana deosebita care este in viata ta acum (adica eu), toate par sa fie predestinate de o mana cereasca cat se poate de generoasa.

Iti scriu din disperarea de a nu sti ce sa iti cumpar de ziua ta! Nu te-am vazut de ieri dar simt ca ani intregi parca ne despart atunci cand ma gandesc ca ti-as lua ceva ce nu s-ar situa la nivelul tau de frumusete, inteligenta si stil. Stiu ca esti mandru, nu-ti pot cumpara orice flecustet si mai stiu ca esti si prea orgolios ca sa arati ca nu ti-ar placea. Asa ca ma situez in dificultate.”

 

Iubita mea, ma flatezi spunand cuvinte atat de dulci despre mine si atribuindu-mi calitati pe care orice barbat ar fi mai mult decat incantat sa le posede. Ma tem, scumpa mea, ca numai dragostea te face atat de subiectiva, asa ca voi fi eu realist si pentru tine. De ziua mea imi doresc doar sa te am mai aproape decat in orice zi, sa respir acelasi aer cu tine, sa mancam din aceeasi farfurie si sa privim acelasi peisaj cu aceiasi ochi. Dragostea sa fie si mai puternica in ziua aceea iar noi sa plutim pe aripile iubirii pana la moarte. Si vreau sa facem acest lucru intr-un cadru pitoresc, original, unde nu am mai fost niciodata si care sa ne incante privirile si sufletele in aceeasi masura. Asa ca ma gandesc unde sa mergem si te anunt.”

 

Iubitul meu, in acest caz cadoul meu deja cumparat pentru tine ne va veni amandurora in ajutor. Eu am inceput deja sa te cadorisesc iar tu vei completa acest dar care se adreseaza, se pare, fiecaruia din noi. Este un catalog care contine si un voucher-cadou, de o valoare pe care inca nu o cunosc intrucat nu am desfacut pachetul. L-am achizitionat de pe originalo.ro si se pare ca logo-ul lor se potriveste perfect starii noastre de acum si de maine: “Cadoul care se traieste”. De la drumetii usoare pana la rute pline de aventura, de la odihna pana la adrenalina maxima, de la ingrijire corporala pana la relaxarea totala, aceste cataloage contin multiple activitati ale genului, locurile unde poti ajunge, datele de contact ale celor unde vrei sa te cazezi sau unde sa te ingrijesti, pe zone, pe tipuri de activitati sau pe metode de abordare.

Este foarte simplu pe cat de original. Iti alegi activitatea si, in functie de voucherul-cadou pe care il ai, contactezi persoanele, pensiunile sau serviciile dorite si iti faci rezervarea din timp, mentionand si voucherul de care beneficiezi (care are doua coduri, de confidentialitate si confirmare). Ce parere ai, e buna ideea? Cadoul ales de mine este “Nature Escape”. Ai chef de o escapada vinovata in natura?”

 

Ingerul meu, sunt extrem de curios si incantat deopotriva cu privire la minunatul dar pe care mi l-ai cumparat si care ma asteapta. Din cate imi spui, se pare ca de acest original  cadou ne vom bucura impreuna pe o perioada destul de lunga. Asa ca te rog sa cobori doua etaje. Te astept cu mare nerabdare.”

 

“Vin, iubitule, dar m-a lasat mama sa fierb laptele. Am grija sa nu dea in foc. Cobor imediat ce termin. Pana atunci, poti rasfoi catalogul online. Te iubesc!”

 

“Si eu. Te astept si ai grija cu laptele ala.”

Iubi is offline.

 

articol scris pentru blogalinitiative.ro si originalo.ro

2 gânduri despre „Nature Escape, un cadou deosebit de la originalo.ro

Lasă un răspuns

