Ma inscriu la SuperBlog 2012!

Daca anul trecut tremuram de teama de a ma afla intr-o competitie cu cei mai tari bloggeri din tara, ei bine, anul acesta sunt gata sa accept marea provocare! Imi pregatesc temeinic moralul, imi antrenez imaginatia si … sa va tineti bine, ca vin! Cu articole noi si, sper eu, interesante!

Daca anul trecut am fost onorata sa aflu ca juriul m-a situat si pe mine printre finalisti, nu pot sa sper decat ca si anul acesta juriul va fi la fel de indulgent!

Daca anul trecut am avut adversari unul si unul, tot ce pot sa spun este ca in 2012 sper sa-i bat pe toti la scris!

Si de competitia din 2011 a fost una antrenanta, amuzanta si plina de adrenalina, abia o astept pe cea de anul acesta!

Ma inscriu in SuperBlog 2012!

 

foto: www.super-blog.eu

10 gânduri despre „Ma inscriu la SuperBlog 2012!

  1. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! 🙂

Lasă un răspuns

