GPS de la Prestigio si evoMAG

Intr-o era in care laptopurile, smartphone-urile, tabletele si cele mai noi iPad-uri populeaza si coloreaza atat zilele unei generatii tinere si cat si pe cea pastratoare de traditii, ei bine, eu reprezint cel putin o ciudatenie. Si spun asta cu mana pe inima intrucat, chiar daca viitorul bate la usa, tehnologia atinge culmi pana acum doar visate iar robotii risca sa ne invadeze pana si intimitatea lumeasca, ei bine, eu totusi raman la ideea ca fiecare lucru are un loc al lui pe pamantul asta, un rost si un destin cu mult dinainte stabilit (sau scris in frunte, cum doriti).

Nu ma reped, va spun sincer, sa cumpar cel mai nou gadget de pe piata si nici nu ma infior la vederea unui nou mecanism mai mic decat propriul meu telefon. Nu. Cu toate astea, ma consider o persoana cu vederi destul de largi si totusi bine definite, limitate doar de imaginatie. Ceea ce spune multe.

Daca la tastat si interpretat, redactat si editat ma pricep (mai mult sau mai putin, intrebati sefii!), va spun din nou, cu toata sinceritatea, ca atunci cand ies pe usa si ma arunc in trafic, o fac literalmente. Nu numai ca masina mea, veche de altfel, nu ma prea ajuta intre cele patru benzi din modernul meu oras, dar nici instinctul si nici macar reflexele unei experiente de 15 ani in sofat nu ma situeaza in categoria soferilor buni. Eu sunt femeie. Si, ca toate femeile, merg pe cai ocolite ca sa ajung unde doresc. Uneori, daca am cincispezece metri in fata mea, parchez, alteori ma duc la 100 de metri mai departe, preferand sa bat trotuarul pe tocuri pe o distanta apreciativa pentru a ajunge la farmacie decat sa fiu la mai putin doi metri fata de masina celui din fata. Nu mai spun ca imi las in spate vreo cinci metri, sa pot iesi din parcare.

Cu orientarea stau la fel de… bine. Nu ma intrebati de adresa si nici nu ma sunati in timp ce sofez. Atentia mea distributiva… nu prea exista. Sau este undeva acolo, timida, speriata, dar mai bine o arunc in fundul sufletului si va las sa ma sunati pana nu mai puteti. Eu in trafic nu vorbesc la telefon!

Si nici sa nu-mi dati adresa unde va pot gasi fara sa-mi dati un punct concret (eventual mare, sa se vada din Palestina) de reper. Adica… vizavi de Primarie sau “firma aia mare, unde scrie cu rosu!”

De-aia imi trebuie, dom’le, un GPS! Ce e ala, daca m-ati fi intrebat acum un an si jumatate, v-as fi spus sincer ca nu stiu. Azi insa ma situez in categoria celor care nu cuvanta cand au la bord asa ceva! Am imprumutat de la un prieten si la mine a ramas! Bunul simt insa imi dicteaza ca intr-o zi – din acest an eventual –  va trebui sa i-l returnez, cu toate scuzele (si regretele) de rigoare!

Asa ca mai bine imi achizitionez unul nou de pe evoMAG (nu ma dau eu in vant dupa magazinele astea online, dar sunt tare utile si eficiente) si m-am oprit chiar la un model pentru soferite toante ca mine, adica o bijuterie (ca asa suntem noi, femeile, la noi chestiile astea utile si dupa care tanjim cu adevarat sunt bijuterii), cu toate functiile dorite de profesionisti, cu harta full Europe si sistem de updatare automat. Asta in caz ca dispare strada din spatele meu, unde tot sparg astia de cateva zile nu-stiu-ce! Sau poate apare un semn de parcare pentru participantele la trafic care se tem de spatiile mici!

Acest sistem de navigatie de la Prestigio are sistem de operare Windows, adica imi este cat se poate de familiar si usor de accesat, am o tipa blonda care imi spune pe unde sa o iau (am zis blonda, ca tot am eu pica pe brunete) – mai bine puneau si ei o voce masculine sa ma indrume… – , iesire USB, posiblitate de incarcare, accesorii gasesc de toate felurile la toate preturile, slot de memorie SD/SDHC, radio pe frecventa FM (asta prietenul meu nu avea), rezolutie de display foarte faina – 800 x 480, touchscreen delicat si totusi fidel, memorie de 128 de rami, bluetooth si tot tacamul. Procesorul si bateria, precum si harta actualizata contribuie probabil la pretul deloc de neglijat de 629,53 lei, dar care imi confera incredere in produs, dincolo de traditia magazinului si de seriozitatea echipei.

Daca evoMAG ar scoate la vanzare si un sistem de parcare pentru soferitele cu vechime mare dar cu reflexe mici, ar fi ideal. Pana atunci, ma multumesc cu un sistem de navigatie care sa ma ajute la orientare.

Si nu ma sunati la telefon in timpul mersului!

Scris pentru blogalinitiative.ro si evoMAG .ro, dupa o tura nebuna prin oras, in cautarea unei gradinite (pe care oricum nu am gasit-o, pesemne ca strada e noua)

Sursa foto 1,4 : www.evoMAG.ro

foto 2,3: www.gpstuner.com

Lasă un răspuns

