Deea si Sessto Senso

Fiindca tot sunt un fan infocat al scolii de dans Sessto Senso din Arad, am avut „indrazneala” de a o lua la intrebari pe una din veteranele acestei minunate scoli, Andreea Angelescu Dinca.

Cat de bine arata, cum s-a realizat ca profesionist si cat de bine ii sta in costumele de dans, va las pe voi sa apreciati. Iata pana atunci raspunsurile ei:

Andreea, spune-mi care sunt inceputurile tale in dans?
A.A.D.: „Am inceput la 14 ani. Am urmat niste cursuri de dans sportiv si de societate cu scoala. La 19 ani l-am cunoscut pe Sergiu Ianc care mi-a facut cunostinta cu cabaretul si scena. Dupa cateva luni, m-am angajat ca dansatoare de cabaret la un hotel din Arad, unde i-am avut coregrafi pe Csiky Kinga si pe Dorian si Maura Cosma. Am dansat in trupa respectiva sapte ani. Urmatorii doi ani m-am axat pe coregrafie, ulterior am reluat colaborarea cu Sergiu iar acum sunt parte din Sessto Senso.”

Ce inseamna Sessto Senso pentru tine?

A.A.D.: „Aceasta scoala de dans inseamna totul pentru mine: familie, distractie, munca.”
Cat din timpul nostru ar trebui sa alocam exprimarii prin muzica si dans?

A.A.D.: „Cat mai mult timp. Cel putin jumatate de ora pe zi. Dansul te tonifica, te intinereste, te ajuta sa traiesti si sa ai putere sa infruti toate problemele care iti apar in viata de zi cu zi.”

Ce laturi ale personalitatii tale sunt perfect reprezentate prin miscare ritmica?
A.A.D.: „Cred ca optimismul, perseverenta si ambitia.”

Pentru generatia iubitoare de kilograme putine, spune-mi, cat ajuta dansul la slabit?

A.A.D.: „Foooarte mult. Bine, asta daca ai si o alimentatie echilibrata. Dar ajuta enorm. Orice fel de miscare ajuta, insa prin dans e mai distractiv 🙂smile

Cum imbini profesia de zi cu zi cu latura artistica?
A.A.D.: „Nu prea au legatura. Ma simt ca si cum as avea doua personalitati diferite. In timpul zilei sunt cea care merge la birou si are gruija de casa iar seara sunt in adevarata mea lume.”

Ai cateva recomandari pentru iubitorii de miscare?
A.A.D.: „Faceti tot posibilul si incepeti incet incet sa dansati. Nu conteaza ca faceti Zumba, Batuka sau diferite alte dansuri. Dansati, si va garantez ca va intinereste atat corpul cat si sufletul.

 

De precizat ar mai fi faptul ca Andreea, sau Deea, cum ii spun apropiatii, practica atat dansurile standard cat si cele latino si am avut surpriza sa constat ca se pricepe foarte bine si la Zumba, Batuka (ei bine, asta chiar a fost antrenant si o premiera pentru ochisorii mei iubitori de arta si de frumos), este un spirit distractiv, este foarte miloasa si buna la suflet (este o iubitoare de animale) dar are si o personalitate bine conturata, cu limite precise, asa cum se cade unei dansatoare adevarate…

Daca sunteti curiosi cum face aceasta fata sa imbine placutul, utilul si… si mai placutul si distractia, nu aveti decat sa o intrebati! Intrati in sala de dans si o veti vedea in fata oglinzilor, concentrata, atenta la detalii, dar in acelasi timp amabila si zambitoare…

Capisci?

 

foto: Andreea Angelescu Dinca, arhiva personala

4 gânduri despre „Deea si Sessto Senso

Lasă un răspuns

