Cum am asteptat-o pe mami

Azi am sa fiu cuminte. Nu e prea usor pentru un copil de patru ani sa faca asta insa eu am sa incerc. Azi nu voi mai ascunde castronelul cu mancare in masina de spalat, nici nu voi mai indesa sosetele taticului in WC si nici nu am sa mai probez dresurile mamei. Chiar daca imi vine greu, stiu ca astfel mama nu isi va mai ridica degetul aratator in semn de mustrare si nici nu o sa-si mai tuguie buzele pentru a ma certa. Nici tonul nu va mai fi ridicat ci isi va mentine glasul acela bland, melodios, la cote obisnuite, placute auzului oricarui copilas. Si, ca sa fiu fetita perfecta, azi voi alege eu pentru mama hainele cu care sa se imbrace cand ma va duce in oras (poate va uita ca sunt pedepsita) sa vad „Clopotica” la cinematograf.

Eu sunt mica, dar nu ma las pana nu trag toatele hainele jos de pe umeras, sa le vad mai bine. Si aleg cu mare drag o rochita gri, pe care mama a cumparat-o de la Real,- , cu ocazia lansarii ofertei de toamna. Rochita ii vine atat de bine, este grosuta, cade bine pe corpul atat de frumos alcatuit al mamei si este ideala pentru acest anotimp.  Gata, cu asta se imbraca.

Ma reped la pantofar. Iau tot pantofii la rand. Ii asez cu destul de putina rabdare pe podea si ridic o pereche de cizme joase, fara toc, pe care mimi (asa o alint cand sunt pedepsita) le poarta ori de cate ori stie ca mergem pe jos. Eu obosesc atat de repede, vars cateva lacrimi adevarate si imediat ma ia in brate. Si are nevoie de incaltari comode, nu?

Cum la cuier nu prea ajung, trebuie sa aduc ceva pe care sa ma urc. Am rezolvat problema borcanelor pe care mama le pusese intr-o cutie pe scaun, dandu-le pe toate jos (chiar daca s-au spart cateva, oricum nu eram in stare sa le iau in brate, eu sunt copil mic, da?) si am tras scaunul ca sa ma pot urca sa ajung la haine. Am ales cu mare drag geaca gri cu blanita, cumparata de tati tot de la Real,-, dupa ce mami o vazuse in catalogul online  (unde produsele din catalog erau din marca proprie Designers) si exclamase extaziata: „Vai! Cat imi place! Si ramasese asa, cu mainile impreunate ca pentru-o rugaciune (bineinteles ca tati nu a rezistat).

Ce sa va mai zic? Sunt mai mult decat incantata ca si-a pus de dimineata un sutien si bikinii care ii vin ei atat de bine (i-a spus-o tati) si care pe mine ma inveselesc ca sunt cu bulinute. Si iata ca mami a mea va fi foarte frumoasa cu toata vestimentatia asta si sunt sigura ca multi copii se vor uita la ea cu admiratie si la mine cu invidie ca am o asa mamica reusita. E tare frumoasa si dulce mami mea… mai dulce decat toate acadelele din lume. Si cred ca tot din cauza asta o iubeste si tati…

Partea buna este ca la Real,-, zice mami, se gasesc hainute foarte frumoase si pentru copii. Materialele diverse, de buna calitate, culorile pentru toate gusturile si preturile avantajoase par sa atraga parintii la rafturi, pentru a alege pentru mititei (sau maricei) hainute frumoase pentru a merge la gradinita!

Dar la tatici oare se gandeste cineva? Ca taticul meu este genul sportiv, ii plac hainele comode, acelea gen native lands  (mami stie sa pronunte cuvintele astea mai bine)…

Azi voi fi cuminte. Stiu sigur ca hainele cazute de pe rafturi, borcanele sparte sau gecile aruncate din cuier ori papucii cei multi iesiti din pantofar nu vor ridica prea multe probleme, asta ca m-am linistit. Voi pune rochita, geaca si cizmele pe pat si voi astepta frumos pentru ca usa sa se deschida si sa intre mai intai mirosul acela specific de mamica aducatoare de bunatati. Si mai stiu ca acum mami are cu ce iesi in oras sa ma duca la film. I-am pregatit eu tot.

Cu drag.

articol scris pentru SuperBlog 2012

foto: http://www.real-hypermarket.ro/

Lasă un răspuns

